22 Ιαν 2011

Λόγω Καρδιάς

Θέλω να σας αφηγηθώ μια ιστορία πριν σας παρουσιάσω το επόμενο θέμα μου.
Πάνε πέντε χρόνια περίπου που είχα πάει για καλοκαιρινό μπανάκι σε μια παραλία γεμάτη από βότσαλα. Δε μπορώ να πω ότι η ψυχολογία μου ήταν στα καλύτερα της και θέλησα να κάνω ένα περίπατο για λίγη γαλήνη. Εκεί που περπατούσα έπεσε το μάτι μου σε μια πέτρα που είχε ένα ασυνήθιστο σχήμα! Το σχήμα ήταν μια καρδιά μια πανέμορφη καρδιά! Τη μάζεψα και την έσφιξα στη χούφτα μου.. και τότε ένιωσα απέραντη γαλήνη κι ελπίδα.. από τη ζέστη που κρατούσε!

 Η πρώτη καρδιά..
 
 Και δεύτερη και τρίτη...
 
Και πολλές άλλες..

 Έκτοτε κάθε φορά που θα πάω στην παραλία πάντα μια καρδιά βρίσκεται μπροστά μου, χωρίς καν να το προσπαθήσω..


Και κάθε φορά που την κλείνω στην χούφτα μου νιώθω αυτή τη γαλήνη από τη ζέστη της..

«Λόγω Καρδιάς» λοιπόν.. κι εγώ



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. υπεροχη αναρτησηηηη!!!!ολο καρδια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιουπιιιι!!!
    Βρήκα την αδελφή καρδιά!
    ΑΝ δεν με πιστεύεις, δες http://kantomagapi.blogspot.com/search/label/decoupage%20%CF%83%CE%B5%20%CF%80%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1
    Θα σ ακολουθώ τυφλά στο εξής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ θα περπατώ μαζί σου!!...')Είμαι πολύ χαρούμενη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Olá amiga, boa noite!!! Que belssímos os corações, estão tão meigos!!! Adoro as cores que você usa são apaixonantes... parabéns!!!
    Um enorme beijo no seu coração,
    Paula Fonseca.

    ΑπάντησηΔιαγραφή