25 Φεβ 2011

Άνοιξη !



 Σήμερα θέλησα να μοιραστώ μαζί σας λίγη Άνοιξη μιας και οι αμυγδαλιές έχουν ανθίσει και δεν άντεξα στο πειρασμό και έκοψα μερικά κλαδάκια να στολίσω το βάζο μου!



Σας τη χαρίζω!

Άνοιξη μύρισε και τα πρώτα μου πασχαλινά αυγά σιγά σιγά ετοιμάζονται..

Με άρωμα λεβάντας και πολύχρωμα υφάσματα TILDA S


Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και καλές απόκριες !
Εμείς θα τα πούμε πάλι από βδομάδα ;)



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας. 

6 σχόλια:

  1. Γιωργία μου οι Αμυγδαλιές...τι να πω...
    Νάσαι καλά που τις ανάρτησες. Εγω τις βλέπω εκ του φυσικού αλλά δεν παύει να με συγκινεί το θέαμα όπου κι αν το βλέπω.
    Οσο για τα αυγά είναι ραμμένα κι έχουν μέσα λεβάντα; Πολύ όμορφα κι αυτά!
    Ο,τι φτιάχνεις είναι με γούστο και προσοχή στην λεπτομέρεια.
    Καλές ΑΠόκριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι και μυρίζουν υπέροχα !! Σ΄ευχαριστώ πού πολύ για τα όμορφα λόγια σου ...Μου δίνουν δύναμη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερές φωτογραφίες,καλλιτεχνικές θα έλεγα μας ...άνοιξες την καρδιά!!!τόσο με τις μυγδαλιές αλλά και με τα αβγά που είναι πολύ όμορφα φτιαγμένα και τα υφάσματα έχουν χρώματα και σχέδια που μου αρέσουν πολύ.Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχω ξετρελαθει με τα αυγα!!!!τελεια!!!!!ανυπομονω να ερθει το πασχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ΄ευχαριστώ ΑNGIE ! Καλός όρισες στη γειτονιά μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή