3 Σεπ 2011

Χειροποίητες ευχητήριες κάρτες


Σεπτέμβριος! Καλό μήνα σε όλους και καλή σχολική χρονιά..!  Πως περνάει το καλοκαίρι.. :)
Για «πατρόν του μήνα» επέλεξα να σας δείξω μερικά μοτίφ και να πάρετε ιδέες ώστε να τα χρησιμοποιήσετε για να κατασκευάσετε την δική σας χειροποίητη κεντημένη ευχητήρια κάρτα.  






























Οι διαστάσεις για την κάρτα
























 Το πατρόν για να το κεντήσετε








 Υφάσματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι λινό της Zweigart το CASHEL 3281



Πιο πολλές λεπτομέρειες θα βρείτε στο βιβλιαράκι της Zweigert Νο107 και
 στο http://www.casacenina.com εκτός από το βιβλίο θα βρείτε και υφάσματα. Απ΄αυτό το βιβλιαράκι έχω κεντήσει κάποιες πολύ όμορφες μαργαρίτες που σας έχω δείξει σε προηγούμενη ανάρτηση μου



Να είστε όλοι καλά και να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

9 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Γιωργία
    νάσαι σίγουρη οτι με κινηξτοποίησες να ξαναθυμηθώ να κεντώ. Φυσικά το πρώτο έργο όπως πολύ καλά κατάλαβες θάναι η ΚΑΡΔΙΑ!
    Ω,ΝΑΙ, αυτό ήταν έκπληξη!!!
    Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Prekrasne čestitke.
    Boje su tako nježne,baš romantično.
    Pozdrav od melanzane.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γειά σου γωγούλα....
    αν και δεν είμαι ειδήμων στο κέντημα με μεγάλη χαρά καλημερίζω τα πατρόν σου!
    και σένα φυσικά!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ.ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΟΥ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΑΛΛΑ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλο μηναααααα!!!!!Γυρισαμε και εμεις τυχρο μας κουμπακι!!!
    τελικα με οποια χειροτεχνια και αν καταπιαστει καποιος αν την κανει καλα....φτιαχνει μικρα αριστουργηματα!!!τελεια ιδεα τελειες καρτες!!!!
    φιλια πολλα Χ2 και να εχεις ενα υπεροχο φθινοπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΕΣ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά υπέροχες... Ευχαριστούμε για τα πατρόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελεια ιδεα!!!!μπορω να πω οτι εχω αρχισει κ κετω κ εσυ με καταστρεφεις τωρα γιατι θα θελω να το φτιαξω κ αυτο κ δεν βλεπω να τελειωνει το κουρτινακι καθ οτι αρκετη η δουλεια του κ βαριεμαι που κ που ολο τ ιδιο!!! χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή