27 Νοε 2011

Τυχερές Καρδιές!


Τυχερά γούρια «μέρος δεύτερο»
















Είναι όμορφο με μικρές πράξεις να δείχνεις την αγάπη σου!
Και θα ήταν ακόμα πιο όμορφο αν γινόταν κάθε μέρα ;-)
Υφασμάτινες καρδούλες γουράκια  για το αγόρι σας.. αλλά κι εσείς αγοράκια μια καρδούλα για την καλή σας? 
 

Εγώ σας εύχομαι ένα τυχερό 2012 και να συνοδεύεται με  Ευτυχία και Υγεία




Αυτές οι καρδούλες θα διακοσμήσουν έναν Χριστουγεννιάτικο αρραβώνα!


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.



15 σχόλια:

  1. Μπορει να μην προλαβαινω να αφηνω σχολιο...αλλα παντα παρακολουθω τις ΠΑΝΕΕΕΜΟΡΦΕΣ αναρτησεις που κανεις....κανεις σιγουρα την διαφορα.....
    Να σαι καλα και να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα...misirlou kai maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι κόκκινες καρδιές σου μου κλέψαν την καρδιά !μπορώ κι εγώ να έχω?
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ?????ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικα ειναι πολυ ομορφες οι καρδουλες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες που είναι όλες...αλλά οι κόκκινες όντως κλέβουν καρδιές! Καλή τύχη να φέρουν σε σένα και σε όσους τις αποκτήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ...Αν είχα την δυνατότητα θα μοίραζα σε όλους από μια !

    [handmade+art] x2 ΤΟ ΊΔΙΟ ΙΣΧΎΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΈΝΑ..Να είστε καλά και καλές δημιουργίες ; )

    Να έχετε όλοι μια υπέροχη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Georgia πανέμορφες οι καρδούλες σου και τι όμορφο και έξυπνο δωράκι!!!Μπράβο φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκέτη γλύκα !!!!δεν μου έρχονται άλλα λόγια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφες οι καρδούλες σου, όπως όλα όσα φτιάχνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μοναδικες οι καρδουλες σου ..θα κάνω (ελπιζω να μου επιτρέπεις )αναδημοσίευση στο μπλογκ μου φυσικα με το λινκ για σενα.. καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή