10 Δεκ 2011

Xmas give away!




Έφτασε η ώρα για την κλήρωση και από τους 78 συμμετέχοντες, δύο θα είναι οι τυχεροί! Ένα συμβολικό δωράκι για ένα τυχερό και υγιές 2012. Οι νικητές για να τα λάβουν έγκαιρα θα πρέπει να επικοινωνήσουν στο mail : tyxero.koympi@gmail.com  με τα στοιχεία αποστολής τους για να τα ταχυδρομήσω άμεσα.

Συμμετέχοντες είναι οι εξής:


Ανάρτηση 9-11-2011
 11. Λενα
14. Νίκος 
22. crafty.mind
 
Ανάρτηση 18-11-2011

Ανάρτηση 24-11-2011

Ανάρτηση 27-11-2011

Ανάρτηση 1-12-2011
70. Ανώνυμος
 
Ανάρτηση  6-12-2011


Και οι νικητές είναι:



H Sophie και η eudokia!

Πάντα τυχερές κορίτσια! :)

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, να είστε όλοι καλά!


Για πληροφορίες,
αφήστε μου μήνυμα εδώ και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

10 σχόλια:

  1. Να τα χαρείτε τα πανέμορφα δωράκια σας κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στις υπερτυχερές!!!! Καλό σ/κ!! Πολλά φιλιά!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το πιστεύω!!!!!!Κέρδισααααααααααα!!!Η χαρά μου δεν περιγράφεται έχω πάρει μέρος σε πάρα πολλούς διαγωνισμούς αλλά ποτέ δεν κέρδισα μέχρι σήμερα όμως!!!!!!Σε ευχαριστώ πολύ Georgia μου θα σου στείλω τα στοιχεία μου και θα περιμένω με ανυπομονησία το γουράκι μου και ελπίζω να είναι τυχερό!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στις τυχερές. Να εξακολουθούν να έχουν τύχη και να χαίρονται τα δωράκια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι σε όλους τύχη και υγεία!
    Θα υπάρξουν κι άλλα give away.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ κι εγω κερδισαααααααααα!!!ευχαριστω παρα παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεωργια μου σημερα παρελαβα το δωρακι σου!ειναι ΤΕΛΕΙΟ!! σε ευχαριστω παρα παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα γεωργία!
    από δημιουργικά μαγειρέματα καλά πας και συ είδα...
    πάντα τέτοια! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή