14 Φεβ 2012

Καρδιές για αγοράκια!




Σήμερα γιορτάζει η αγάπη και ο έρωτας, εγώ θα ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλους και κάθε μέρα να υπάρχει γιορτή και αγάπη στις καρδιές όλων μας!














Αγοράκια.. Especially for you!

Αποκλειστικά για τους μικρούς-μεγάλους μας πρίγκηπες η σημερινή μου ανάρτηση και το αφιέρωμα μου (especially for you) έφτασε στο τέλος του, με πολλές καρδιές που τόσο λατρεύω και δεν χορταίνω να φτιάχνω καινούργιες!


 








Υφασμάτινες λινές καρδιές (10x8 cm) ή (9x10 cm) ιδανικές για μπομπονιέρα βάπτισης, δωράκι για το καλωσόρισμα του νεογέννητου, αλλά και δωράκι για όποιον χτυπάει η καρδιά σας.. :) 
Διακοσμημένες με μεταλλικά στοιχεία ή υφασμάτινα γιο γιο που φτιάχνω με τα χεράκια μου ;)





Σας εύχομαι να έχετε μια ξεχωριστή μέρα με αυτούς που αγαπάτε έτσι για να σπάσει η ρουτίνα..:)
 Κι αν θέλετε να το γιορτάσετε λίγο παραπάνω.. δε μένει παρά να κρεμάσετε τα σημαιάκια! Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να πάρετε μια γεύση!


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

3 σχόλια: