23 Απρ 2012

«Πουλιά Αγάπης» Το πατρόν του μήνα





  
''Είχα φτερά και τ' άνοιξα 
κι είπα του αέρα δωσ΄ μου
και φύσηξε και μ΄ έφερε 
στην αγκαλιά σου φως μου''



Για πατρόν του μήνα διάλεξα να σας παρουσιάσω κεντημένα πουλάκια σταυροβελονιά σε βαμβακερό καμβά. Αποτελεί μέρος μιας κατασκευής η οποία θα φιλοξενήσει γαμήλια στέφανα (στεφανοθήκη).



Τα υφασμάτινα πουλάκια έρχονται να ολοκληρώσουν τη ζεστασιά στη φωλίτσα.. Τα έχω φτιάξει ειδικά για ένα αγοράκι κι ένα κοριτσάκι που είναι δίδυμα. Ο προορισμός τους να γίνουν μπομπονιέρα βάπτισης, αλλά κάλλιστα γίνονται κι ένα πολύ όμορφο διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο σε νεογέννητο.


Αξίζει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που και με τις δικές σας ιδέες και επιθυμίες μου δίνετε την ευκαιρία να δημιουργήσω και να αυτοσχεδιάζω.


«Τη σκέψη μου κάνω πουλί
για να πετά κοντά σας
για να 'μαι στην παρέα σας 
κι ας βρίσκομαι μακρυά σας»

Χρόνια καλά, πολλά κι ευτυχισμένα σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα!

Το πατρόν του μήνα - Απρίλιος-


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

7 σχόλια:

  1. πάλι τόσο όμορφα!! Χρόνια σου πολλά, υγεια, ευτυχία και πολυ πολυ όρεξη και φαντασια για ακόμα πιο πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eξαιρετικές οι δημιουργίες σου Γεωργία μου πολύ καλοδουλεμένες και φινετσάτες!!!
    Να χαίρεσαι τη γιορτή σου και σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς, να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα πουλάκια της αγάπης! Χριστός Ανέστη και Χρόνια σου πολλά, να χαίρεσαι την ονομαστική σου γιορτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικές δημιουργίες!! Μπράβο Γεωργία μου.... να χαίρεσαι την γιορτή σου ( λίγο καθυστερημένες οι ευχές) και ότι καλύτερο σου εύχομαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ τρυφερές δημιουργίες! Γεωργία, να χαίρεσαι τη γιορτή σου και να'σαι πάντα καλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες ιδέες!! Το παρόν θα το κρατησω για επόμενες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή