19 Σεπ 2013

Χαρούμενα πουλάκια!


Καλησπέρα σε όλους! 
Χαρούμενα πουλάκια γεμάτα ευχές συνόδευσαν το μικρό Κωνσταντίνο το περασμένο Σαββατοκύριακο στη βάπτισή του.


Με αυτή την ανάρτηση μου θα ήθελα να ευχαριστήσω τη μαμά του Κωνσταντίνου που με την καθοδήγηση της και την επιθυμία της όλα να είναι αρμονικά και λιτά με βοήθησε πολύ στο να βγει ένα αποτέλεσμα ρομαντικό αλλά και όπως η ίδια επιθυμούσε γι' αυτήν την ξεχωριστή στιγμή.


Η επιλογή των υφασμάτων είναι από Tilda σε τόνους απαλό γαλάζιο, οινοπνευματί και μπεζ. Ο στολισμός της λαμπάδας έγινε από ένα στεφανάκι διακοσμημένο με διάφορα υφασμάτινα.


Από τα ίδια υφάσματα και τα μαρτυρικά με φιλντισένιο σταυρουδάκι που τα έφτιαξα κι αυτά με τα χεράκια μου και ένα μαξιλάρι συννεφάκι για την τοποθέτησή τους.


Μια γιρλάντα από υφασμάτινες σημαίες για ατμόσφαιρα γιορτινή και χαρούμενη!


Και τέλος για τις ευχές του μικρού Κωνσταντίνου ένα βιβλίο ευχών ντυμένο με ύφασμα και με απλικέ πουλάκι στο κέντρο του.


Από μένα πολλές πολλές ευχές και πάντα χαρές!


Πολλούς χαιρετισμούς σε όλους!
: )


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

9 σχόλια:

  1. Πως να μην είναι χαρούμενα τα πουλάκια αφού ντύθηκαν και στολίστηκαν με τόσο όμορφα υφάσματα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι εξαιρετικο οτι φτιαχνεις. Σνδυαζεις με μεστρια τα υπέροχα υφάσματα πυ εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεωργία μου, ξέρω ότι στο έχω ήδη πει χίλιες φορές...όμως σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα!!! Ήταν όλα πραγματικά υπέροχα...ξεπέρασαν κάθε μου προσδοκία!

    Φιλικά,

    η μαμά του Κωνσταντίνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Yπέροχα, όλα!!!!!! Πολλές ευχές και για τον μικρούλη Κωνσταντίνο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια! Τα χρώματα, οι συνδυασμοί των μοτίφ.... όλα τέλεια! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγάπησα το στεφανάκι και την γιρλάντα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή