6 Σεπ 2013

Θαλασσινές Περιπέτειες Part 2





Καλό μήνα σε όλους!
Ήρθε ο Σεπτέμβριος αλλά το καλοκαιράκι είναι ακόμα εδώ. Η περιπέτεια συνεχίζεται!
Μέρος δεύτερο με υφασμάτινα καραβάκια έτοιμα να σαλπάρουν, ιππόκαμπους καμαρωτούς, λατρεμένες φαλαινίτσες.. 






 

Σε αποχρώσεις κοραλί, ροδί και ροζ με υφάσματα Tilda's από τα πολύ αγαπημένα μου :)
Είμαι πολύ χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσω μιας και θεωρώ ότι είναι πολύ όμορφα και ξεχωριστά για τις μπομπονιέρες βάπτισης της γλυκιάς..


Έτοιμα για το καινούργιο τους ταξίδι! 






Παράλληλα μου δόθηκε η ευκαιρία και τελείωσα τις μισο-φτιαγμένες εδώ και καιρό φαλαινίτσες -σχέδιο Tilda's- που περίμεναν καρτερικά όλο το καλοκαίρι.. οι οποίες είναι υπέροχα διακοσμητικά μαξιλάρια για τους λάτρεις της θάλασσας!




Εύχομαι σε όλους ένα όμορφο δημιουργικό Σαββατοκύριακο!
Πολλά φιλιά ;)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

11 σχόλια:

  1. Πολυ καλογουστες ολες οι δημιουργιες σου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικη δουλεια....οπως παντα! Εισαι μια καλλιτεχνις εξαιρετικη...μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό φθινόπωρο, καλές και όμορφες δημιουργίες να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα είναι όλα...σκέτη γλύκα!!!!
    Καλό φθινόπωρο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα,χρυσοχέρα!!!!
    Σαν όνειρο είναι οι αναρτήσεις σου!
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες, ρομαντικές, άψογες δημιουργίες ! Ζηλότυπα δική σας, Fotini !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα! Υπέροχες δημιουργίες! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και αυτα ειναι τέλεια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή