1 Φεβ 2015

Λουλουδάκια σε κλαδάκια!

Καλό μήνα σε όλους!
Σήμερα λουλουδάκια υφασμάτινα σε πολλά πολλά χρώματα ;)














Την ιδέα μου έδωσε η Βίκυ καθώς θέλει να τα διακοσμήσει σε ξύλινα κλαδάκια για το παιδικό δωμάτιο της κορούλας της.


Θα μπορούσαν να γίνουν γιρλάντα για διακόσμηση ή να στερεωθούν σε ξύλινο στικ ως διακοσμητικά για στολισμό βάπτισης.

 
Αλλά και γιατί όχι να στολίσουν μια πρασινάδα!


Μου άρεσε πάρα πολύ όταν είδα τα κλαδάκια της πρασινάδας μου (που φιλοξένησε την φωτογράφηση) στολισμένη με τόσο χαρούμενα χρώματα! Ήδη έχω ξεκινήσει να φτιάχνω λουλουδάκια που θα δώσουν χρώμα σε ένα φυτό που έχω χρόνια αλλά δεν βγάζει λουλούδια, μια μικρή ανανέωση στο χώρο χάρη στην ιδέα της Βίκυς!  


 Πολλούς πολλούς χαιρετισμούς σε όλους, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!!
Μπορείτε επίσης να ενημερωνόσαστε για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από την σελίδα μου στο
Facebook: Το τυχερό κουμπί - Lucky Button 
:)


 Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια: