17 Ιουλ 2015

Και το όνομα αυτής «ΛΥΔΙΑ»

Καλησπέρα σας,

Πριν τρία χρόνια η Κατερίνα μου εμπιστεύτηκε την βάπτιση του πρώτου της παιδιού με μπομπονιέρες κεντημένες καρδούλες.
 
Μετά από τρία χρόνια έχω την τιμή και την χαρά να αναλάβω ξανά τις μπομπονιέρες για την κορούλα της που θα βαπτιστεί σε λίγες μέρες .


Και το όνομα αυτής ΛΥΔΙΑ :)


Τυχερές γατούλες είναι οι μπομπονιέρες όμως το ξεχωριστό σε αυτές είναι οι μίνι καρδούλες που κέντησα στο χέρι με το μονόγραμμα Λ (από το Λύδια) και διακοσμήθηκαν στο λαιμό κάθε γατούλας.



Υφασμάτινες πεταλούδες στερεωμένες σε στικ θα διακοσμήσουν τα τραπέζια επίσης με κεντημένο το μονόγραμμα.


Τέλος, το αναμνηστικό για τα παιδάκια είναι διαφορετικό. Αερόστατα με μίνι καρδούλες κεντημένες να αιωρούνται!

Τις ολόψυχες μου ευχές και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Κατερίνα :)


Η βάπτιση της Λύδιας -και όλων των άλλων παιδιών- είναι από αυτά τα συμβάντα που στις δύσκολες στιγμές που περνάει ο τόπος μας όχι μόνο μοιράζουν χαρά αλλά νιώθεις δύναμη και ελπίδα..

Τα χαιρετίσματα μου σε όλους και να είστε καλά!
:)



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

3 σχόλια: