9 Σεπ 2015

Καρδούλες με άρωμα που θυμίζει άλλες εποχές!

Σας καλησπερίζω,

Μόνο ένα όνομα όπως είναι η «Μυρτώ» έχει τη δύναμη να σε βάλει σε αναζήτηση για ένα τόσο παλιό Ελληνικό άρωμα.. :)


Και μετά από αρκετό ψάξιμο το βρήκα στο παντοπωλείο της γειτονιάς μου στις δύο μοντέρνες εκδοχές του, με άρωμα λεμόνι και λεβάντα.


Για το λόγο αυτό και στις καρδούλες της Μυρτώς δε θα μπορούσε να λείπει το άρωμα λεβάντας, αλλά και η φρεσκάδα του λεμονιού.




Έστω και για λίγο ταξίδεψα πίσω στο χρόνο...


Ευχαριστώ Μυρτώ για αυτό το ταξίδι στις παιδικές μου ευωδιαστές αναμνήσεις.

Να είστε όλοι καλά και τα χαιρετίσματά μου σε όλους σας!
:)








Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

3 σχόλια:

  1. Νιώθω σαν να το μυρίζω ηδη. Ήξερα το λεμόνι, μα δεν είχα ιδεα οτι υπαρχει Μυρτώ λεβάντα που ειναι το πιο αγαπημενο μου άρωμα ever. Θα το ψάξω σίγουρα. Οι εικονες υπέροχες όπως και η κατασκευή. Καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαριάν,

      Η αλήθεια είναι ότι και εγώ το λεμόνι μόνο γνώριζα.. Ψάχνοντας το ανακάλυψα ότι υπάρχει και λεβάντα όπως μου είχε πει και η μαμά της Μυρτώς :)

      Καλή εβδομάδα να έχεις! ;)

      Διαγραφή