13 Φεβ 2016

Της αγάπης τα πλοκάμια

Σας χαιρετώ!

Με αφορμή την γιορτή της αγάπης νομίζω πως είναι η κατάλληλη στιγμή να σας παρουσιάσω τα ολοκαίνουργια θαλάσσια πλασματάκια που ετοίμασα ειδικά γι΄αυτήν την μέρα..


«Μεδουσίτσες χταποδάκια
έφτασαν ως τη στεριά,
Της αγάπης τα πλοκάμια
ξετυλίγουν τρυφερά!»








Όσο ετοίμαζα και στόλιζα τις μεδουσίτσες - ένα υφασμάτινο διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο- στο μυαλό μου είχα και το χταποδάκι. Ήξερα ότι τώρα ήρθε η στιγμή που ανέβαλα ξανά και ξανά.  


Αξεσουάρ, το υφασμάτινο βέλος που οδήγησε τον «κύριο» στα πλοκάμια της κυρίας χταποδίνας :)



Και ζήσανε αυτά καλά κι εμείς.. άλλη μια φορά θα πούμε χρόνια πολλά στην αγάπη και τον έρωτα που δεν κάνει διακρίσεις ;)


Σας εύχομαι να έχετε ένα θαυμάσιο Σαββατοκύριακο! 
Την αγάπη μου σε όλους,
Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σας 
:)

Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

3 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ όμορφα.Άρεσαν και στην κόρη μου τη Νάταλία .Θα ήθελα να μάθω τιμές.Έχουμε τη βάφτιση της μικρούλας το καλοκαίρι.Το mail μου είναι verapoulaki@yahoo.com Eυχαριστώ πολύ.Βέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή