21 Φεβ 2016

Bunny puppets - Λαγουδάκι μαριονέτα

Σας χαιρετώ,

Ανέκαθεν το κουκλοθέατρο με μαριονέτα είναι ένα παιχνίδι που το χαίρονται μικροί και μεγάλοι! Το σημερινό μου project με ταξίδεψε πολλά χρόνια πίσω... Φαντάζομαι πολλοί από εσάς θα θυμάστε το θρυλικό Muppet show! Αυτά τα γλυκά πλασματάκια μαριονέτες με το απίστευτο χιούμορ!

Χάρη στο project που μου ανατέθηκε αναβίωσαν στην μνήμη μου και για λίγο ταξίδεψα στο παρελθόν. Ο δικός μου χαρακτήρας είναι το κουνελάκι μαριονέτα που θα γίνει και ο πρωταγωνιστής στη βάπτιση του μικρού Νίκου.


Όπως θα δείτε δεν έχασα χρόνο.. για λίγο το εργαστήριο μου μετατράπηκε σε Bunny show!
















  Μετά από παιχνίδι -όπως είδατε :) - και πειραματισμούς, έγινε και βέλτιστη διαμόρφωση του Bunny!


Bunny puppets λοιπόν για μικρούς και μεγάλους, σαν μπομπονιέρα ή σαν γενέθλιο δωράκι που η τσεπούλα θα κρύβει λιχουδιές ή για λίγη ξεγνοιασιά και παιχνίδι που νομίζω όλοι το έχουμε ανάγκη!! 

Τους χαιρετισμούς μου σε όλους σας και να είστε καλά!
Σας ευχαριστώ πολύ για τη επίσκεψή σας!
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

1 σχόλιο: