20 Ιουν 2016

Κοράλλια και ο θαυμαστός κόσμος του βυθού


Καλησπέρα σας,

Ο μαγικός κόσμος του βυθού, όσο κι αν τον εξερευνήσεις, πάντα θα επιφυλάσσει εκπλήξεις και ομορφιές!

Σήμερα, αναδύονται από τα βάθη του πολύτιμοι θησαυροί και χαριτωμένα πλασματάκια για να πλατσουρίσουν παρέα με την μικρή Αναστασία-Σουλτάνα που θα δεχτεί το χρίσμα της βάπτισης στο όμορφο νησί της Πάρου.



Καλοκαιρινή ατμόσφαιρα με υφάσματα σε χρώματα και σχέδια του βυθού και στο επίκεντρο κοράλλια παρέα με μεδουσίτσες, χταποδάκια και ιππόκαμπους.


Να τα πάρουμε όμως από την αρχή,
Τα υφασμάτινα χταποδάκια ως μπομπονιέρα βάπτισης θα αγκαλιάσουν με τα πλοκάμια τους τα αγοράκια.


Ενώ τα κοριτσάκια θα παίξουν με τις φίλες τους τις μεδουσίτσες..!


Ένας μικρός θησαυρός του βυθού τα κοράλλια ως μπομπονιέρα για τις μεγάλες κυρίες!


Για τους δε κυρίους, ο καμαρωτός ιππόκαμπος που κόβει βόλτες δίπλα στα κοράλλια :)


Την λαμπάδα στόλισε ένα μεγάλο κοράλλι μαξιλάρι.


Τα αξεσουάρ για την κολυμπήθρα: κεράκια, μπουκαλάκι, στολισμένα με μίνι υφασμάτινα κοράλλια και  χάντρες μαργαριταριών και το πουγκάκι για σαπούνι σε κοραλί απόχρωση ολοκληρώνουν το σετ.


Το βιβλίο ευχών, ο θαυμαστός κόσμος του βυθού με ένα μεγάλο κοράλλι τρισδιάστατο.


Τέλος, μια γιρλάντα για το στολισμό του candy bar τα μονογράμματα σε μεγάλο μέγεθος 20cm με διάσπαρτα κοράλλια




Είμαι τόσο χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία να βάλω το χεράκι μου ώστε να «έρθουν στην ζωή» αυτά τα πλασματάκια, όσο δεν φαντάζεστε! Μήνες τώρα δούλευα στο εργαστήριο μου με πολύ υπομονή και μεράκι για ένα ένα ξεχωριστά ώστε όλα να είναι τέλεια. Τα δε χταποδάκια να ομολογήσω πως ήταν κάτι καινούργιο και ένα πολύ δύσκολο έργο που έπρεπε να φέρω εις πέρας..

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην μαμά Βασιλική για την τόσο όμορφη ιδέα της, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αλλά και την υπομονή της!


Από μένα πολλές πολλές ευχές στην νεοφώτιστη!!

Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου!

Σύντομα και πάλι μαζί
:)

Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια: