22 Οκτ 2016

Σακίδιο πλάτης και αυτοσχεδιασμοί


Καλησπέρα σας!

Αν και φθινόπωρο σήμερα, μια τόσο ηλιόλουστη μέρα νομίζω πως ενδείκνυται για βολτούλες και περιπάτους! Τι θα λέγατε για μια βόλτα με τα πιτσιρίκια στο ζωολογικό πάρκο; Έχω ετοιμάσει και το κατάλληλο αξεσουάρ! :)



Σήμερα θα σας παρουσιάσω όλα όσα εξελίχτηκαν μέσα στο εργαστήριο μου μέσα σε μια μέρα. Είναι εκείνη η στιγμή που σου έρχεται μια ιδέα ακολουθεί μια δεύτερη και πάει λέγοντας..



Με αφορμή μια βάπτιση που είναι σε εξέλιξη -και θα σας παρουσιάσω σε επόμενη ανάρτηση μου- κι ένα ύφασμα που είχα αρκετό καιρό διπλωμένο μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω μικρά σακίδια πλάτης με φιγούρες από τα διάφορα ζωάκια πρωταγωνιστές.

Ελεφαντάκι, καμηλοπάρδαλη, δεινοσαυράκι είναι μερικά από τα ζωάκια που έχουν σαν φιγούρα τα σακίδια και πρωταγωνιστούν.



Το σακίδιο είναι από ύφασμα τζην και μπορεί να φιλοξενήσει τα υφασμάτινα ζωάκια που τόσο λατρεύουν τα πιτσιρίκια για να κάνουν τις βόλτες παρεούλα!


Επίσης χρήσιμο και σαν αποθηκευτικός χώρος για την φύλαξη τους μετά το παιχνίδι.


Όπως σας είπα και παραπάνω το ένα έφερνε το άλλο.. 


Δεν μπορούσα να μην συμπεριλάβω και το αγαπημένο αρκουδάκι σαν φιγούρα στο σακίδιο.
Με λεπτομέρειες από κουμπάκια και παπιγιόν :)


 


Αυτά για σήμερα.. Σας εύχομαι μια όμορφη μέρα παρέα με τους αγαπημένους σας!
Τους χαιρετισμούς μου σε όλους
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!
    Μην νομίζεις ότι δεν σε παρακολουθώ....
    Ωραία η αλλαγή του blog σου. Όσο για της καινούριες σου δημιουργίες... πάντα τέλειες.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή