8 Οκτ 2016

''Fruitland'' ένα ταξίδι στη φρουτένια χώρα!


Καλησπέρα σας

Σήμερα θα ταξιδέψουμε στην fruitland μια χώρα από υφασμάτινα λαχταριστά και δροσερά φρούτα, ανοιξιάτικα και φθινοπωρινά. Τα υφασμάτινα σκουλικάκια δεν μπορούν να αντισταθούν στην φρεσκάδα τους!

Όπως κι εγώ δεν μπόρεσα να αντισταθώ στο κάλεσμα της Νατάσας για μία φρουτένια βάπτιση για την μικρούλα της!


Η χαρά μου απερίγραπτη που θα ξεδίπλωνα τα υφάσματα μου με μοτίβα από ζουμερά φρούτα. Η διαδικασία που θα ακολουθούσε -ζωγραφική, γάζωμα, κόψιμο κλπ,- έδωσε σχήμα και ολοκλήρωση για να καταλήξουν σε όμορφα πανέρια ως μπομπονιέρες ;)

Εκμεταλλευόμενη το γεγονός στόλισα την φρουτιέρα μου και σας ξεναγώ στην φρουτένια χώρα.. από υφασμάτινα μήλα, φράουλες και δροσερά λεμόνια.



Υφασμάτινες ζουμερές φράουλες και γλυκά μήλα.








Για τα δροσερά λεμονάκια, ένα ύφασμα με μοτίβα λεμονιού που τα κάνουν σαν αληθινά!!





Ένα βιβλίο ευχών και ένα lucky charm στην φρουτένια χώρα όπου ολοκληρώνεται το ταξίδι!


 Το μονόγραμμα με μήλα, λεμονάκια, φράουλες και σκουλικάκια διακοσμούν ένα κρεμαστό lucky charm. 





Το βιβλίο ευχών fruitland για γλυκιές και ζουμερές ευχές;) !



Με αυτά τα γλυκά και δροσερά φρουτάκια σας αποχαιρετώ και
σας εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Τους χαιρετισμούς μου σε όλους
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια: