17 Νοε 2016

Οι πρωταγωνιστές των Χριστουγέννων

Καλησπέρα σας!

Σήμερα η ανάρτηση μου έχει χρώμα γιορτινό! Με μεγάλη μου χαρά θα σας παρουσιάσω τους εφετινούς πρωταγωνιστές της εορταστικής περιόδου Δεν απέχουν και πολύ τα Χριστούγεννα και ο στολισμός έχει αρχίσει σε πολλές γωνιές.. 

Στην δική μου γωνίτσα ένα αγαπημένο μου ζωάκι με γιορτινή φορεσιά, για πρώτη φορά ως Χριστουγεννιάτικο στολίδι :)
 To κουνιστό αλογάκι -Rocking horse -


Φτιαγμένο από ύφασμα μου φαίνεται λες κι είναι ζωντανό!


Σε αποχρώσεις που ταιριάζουν με την εποχή αλλά και που αναδεικνύονται με φόντο το πράσινο του δέντρου.


Στα αλογάκια θα κάνουν παρέα και τα παρακάτω διακοσμητικά και γούρια που είναι και τα αγαπημένα μου.

Τα αγγελάκια, με καρδούλα γεμάτη αγάπη και με φορεσιά βγαλμένη απ' τα άστρα.


Τα κλασικά πλέων στολιδάκια, όπως τα εναλλακτικά δεντράκια στερεωμένα σε ξύλινο καρούλι και τα τρισδιάστατα έλατα προσαρμοσμένα με την νέα τους φορεσιά.


Τα λατρεμένα γούρια, πέταλο και αρωματικά μήλα είναι έτοιμα να καλωσορίσουν τον νέο χρόνο.


Στα μηλαράκια μου φέτος πρόσθεσα υφασμάτινο φύλλο και όπως πάντα έχει μοσχομυρίσει όλο το σπίτι γαρύφαλλο και κανέλα!


Θα τα ξανά συναντήσουμε αρκετές φορές.. κι ελπίζω να σας μεταφέρω κάθε φορά λίγο από το άρωμα τους!


Με αυτές τις ευωδιές και τα χρώματα θα σας αποχαιρετίσω.
Ως την επόμενη φορά, Σας εύχομαι να περνάτε όμορφα!
:)

Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

1 σχόλιο: