18 Ιαν 2017

Καλωσόρισμα!

Αγαπητοί μου αναγνώστες!
Σας χαιρετώ και σας εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, χαρά κι ευτυχία!

Επιστροφή στα «καθήκοντα» μετά από λίγες ημέρες ανάπαυλας και ανασυγκρότησης για την υποδοχή της νέας σεζόν και του νέου έτους :)  Που μας επιφυλάσσει νέες ιδέες, όμορφα πραγματάκια και μας φέρνει χαρμόσυνα γεγονότα!

Ένα απ΄αυτά -και το σημαντικότερο- τα γεννητούρια! Το κέρασμα γέννας που μου ανάθεσε η μαμά Ειρήνη είναι για το καλωσόρισμα και μάλιστα δίδυμων κοριτσιών :)


Έτσι το νέο έτος ξεκινάει με χαρμόσυνα γεγονότα κι εμένα μου πρόσφερε απίστευτη χαρά να έχω την τιμή να ετοιμάσω μικρά μπομπονιεράκια για ένα τόσο σημαντικό γεγονός. 


Μικρά υφασμάτινα λουλουδάκια με τα ρομαντικά υφάσματα της Tilda's είναι ένα από τα δύο σχέδια που ετοίμασα. Το εργαστήριο μου -έστω και για λίγο- όχι μόνο στολίστηκε αλλά ένιωσα την άνοιξη στην καρδιά του χειμώνα!



Το δεύτερο σχέδιο που συνοδεύει τα λουλουδάκια είναι οι ρομαντικές πεταλουδίτσες.


Στο ίδιο ύφος και με πολύχρωμα υφάσματα Tilda's με την φινέτσα και το ρομαντισμό που τους πρέπει για την περίσταση!






Εγώ δεν έχω παρά να ευχηθώ η ώρα η καλή, να είναι τυχερά τα κοριτσάκια και για τη μαμά Ειρήνη ένα μεγάλο ευχαριστώ που μου έδωσε την ευκαιρία να νιώσω την άνοιξη στην καρδιά του χειμώνα!


Στέλνω σε όλους την αγάπη μου να έχετε μια υπέροχη χρονιά και όπως κάθε χρόνο μαζί να συμπορευθούμε και να συν-ταξιδέψουμε σε ότι δημιουργικό μας επιφυλάσσει το 2017!


Happy Sewing
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

8 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα Γεωργία !! Καλή συνέχεια χρυσοχέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ :)
      Καλές δημιουργίες και σε σένα!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και τι να πω!Υπέροχα, τρυφερά χρώματα, το πρώτο σχέδιο μου άρεσε πάρα πολύ γιατί μπορεί κάποιος μετά να το μεταχειριστεί και για τις..καρφίτσες και τα βελόνια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αχτίδα μου,
      Πραγματικά το λουλουδάκι εκτός από διακοσμητικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μαξιλαράκι για βελόνες.

      Σε ευχαριστώ πολύ,
      Πολλά πολλά χαιρετίσματα :)

      Διαγραφή
  3. Kαλημέρα Γεωργία
    καλή χρονιά με υγεία και πολλες δημιουργίες εύχομαι :)

    Είναι φανταστικά, τα είδα και ξετρελλάθηκα.
    Υπέροχα!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Marion,

      Καλή χρονιά από καρδιάς!
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου!

      Πολλούς χαιρετισμούς :)

      Διαγραφή