30 Ιαν 2017

Συννεφάκια χαράς στην καρδιά του χειμώνα!

Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια διαφορετική ιδέα για τον στολισμό ή τη διακόσμηση των υφασμάτινων γραμμάτων που έφτιαξα κατά την διάρκεια της περασμένης εβδομάδας. Παράλληλα δουλεύω και το project που σας έχω υποσχεθεί στην προηγούμενη ανάρτηση μου..  Keep in touch!


Η αφορμή για τη συγκεκριμένη κατασκευή μου δόθηκε από έναν στολισμό βάπτισης στην καρδιά του χειμώνα.. Και το όνομα αυτής ΙΡΙΔΑ, να συνοδεύεται από υφασμάτινα συννεφάκια χαράς!


Κάθε γράμμα στο δικό του συννεφάκι ξεχωριστά. Στο σύνολο τους δίνουν το όνομα αιωρούμενο κάτω από τα σύννεφα 


Τελειώνοντας, δεν έχασα την ευκαιρία με τα μικρά κομμάτια υφάσματος που μου περίσσεψαν να φτιάξω μια καρδούλα που αιωρείται ανάμεσα στα συννεφάκια ;)


Απ' όπου και να τα κοιτάξεις το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο και ευχάριστο.



Αυτά για σήμερα σύντομα και πάλι μαζί ..
Τους χαιρετισμούς μου σε όλους σας!!

:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια: