28 Φεβ 2017

Η ''Frida και ο Carlos'' Τα παπαγαλάκια της Tilda's

Καλησπέρα σας!

Αγαπητοί μου αναγνώστες πρώτα απ' όλα θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά όλους όσους συμμετείχατε στην προηγούμενη ανάρτησή μου. Πραγματικά δεν έχω λόγια! Θα σας παρουσιάσω το καινούργιο μου θέμα και τελειώνοντας θα σας ανακοινώσω την νικήτρια αλλά και τα ονόματα που τελικά επέλεξα για τα αγαπημένα φλαμίνγκο και όχι μόνο!

Περί πτηνών ο λόγος λοιπόν και σήμερα πάμε εξοχή μαζί με παπαγαλάκια!

"Frida και Carlos" υφασμάτινος παπαγάλος διακοσμητικό
"Frida και Carlos" υφασμάτινος παπαγάλος διακοσμητικό

Με ανοιξιάτικη διάθεση αποχαιρετώ τον Φεβρουάριο έχοντας παρέα δύο υπέροχα παπαγαλάκια εμπνευσμένα από το βιβλίο Tilda's toy box 

" Carlos" υφασμάτινος παπαγάλος διακοσμητικό

Ένα υπέροχο βιβλίο που απέκτησα με μια κάπως καθυστέρηση αλλά εν τέλει έφτασε στα χέρια μου και καθ' ότι έχω αδυναμία στα πτηνά δεν έχασα ευκαιρία το πρώτο μου project -μετά το ξεφύλλισμα- να είναι αυτός ο υπέροχος παπαγάλος.

"Frida και Carlos" υφασμάτινος παπαγάλος
"Frida και Carlos" υφασμάτινος παπαγάλος

Μόλις ολοκληρώθηκε δεν χρειάστηκε δεύτερη σκέψη, ένιωσα την ανάγκη να αποκτήσει το ταίρι του!
Βέβαια τους έδωσα και ονοματάκια.. μιας και είχα πληθώρα επιλογών. Η νονά είναι η Fotini Kouzoumi και τα ονόματα αυτών είναι Frida και Carlos!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Φωτεινή  :)

"Frida και Carlos" υφασμάτινος παπαγάλος

Μια βόλτα στην εξοχή έδωσε την καλύτερη ευκαιρία για να πραγματοποιηθεί η φωτογράφηση τους!

"Carlos" υφασμάτινος παπαγάλος διακοσμητικό

Με τα υπέροχα υφασμάτινα φτερά τους, τη μακριά ουρά τους και το γαμψό ράμφος τους η Frida και ο Carlos δίνουν την αίσθηση του αληθινού παπαγάλου!
 Είμαι πολύ χαρούμενη που τα πρόσθεσα στη συλλογή μου και όχι μόνο.. Είναι ήδη στολισμένα :)

"Frida" υφασμάτινος παπαγάλος διακοσμητικό
"Carlos" υφασμάτινος παπαγάλος διακοσμητικό




Δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να αποφασίσω ποια θα είναι τα ονόματα για τα φλαμίνγκο μου, πραγματικά δεν έχω λόγια.. σας ευχαριστώ όλους και έναν έναν ξεχωριστά.

Η νονά για τα φλαμίνγκο είναι το σχόλιο Νο13 από Ανώνυμος 23 Φεβρουαρίου 2017 - 1:09 π.μ.
Flame & Amingo

Το Νο15  είναι ο αριθμός από το Random από σύνολο 17 σχολίων.
Και νικήτρια της προηγούμενης ανάρτησης είναι η Βούλα!

 
 Η Flame και ο Amingo σύντομα θα πετάξουν για το καινούργιο τους σπιτάκι!

Υφασμάτινο φλαμίνγκο
Υφασμάτινο φλαμίνγκο

Σήμερα ήταν η τρίτη κλήρωση και μένουν άλλες τέσσερις, αφήνοντας το σχόλιο σας συμμετέχετε στην κλήρωση και ο νικητής θα ανακοινωθεί στην επόμενη ανάρτηση.

Το δωράκι μου σήμερα είναι ένα Patchwork Bunny!!

"Patchwork Bunny" υφασμάτινο λαγουδάκι

Σας εύχομαι καλή εβδομάδα και καλή επιτυχία!
Τη αγάπη μου και τους χαιρετισμούς μου σε όλους σας!!
 :)




Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

13 σχόλια:

  1. Τελεια όλα! Πέρυσι κρατήσαμε τη λαμπάδα με την κουκουβάγια τημ ανάσταση! Γειά στα χέρια σας ❣❣❣
    Πολύ τελεια τέλειος ο Νελης ο κουνελης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nádherné papagáje, aj plameniaky, krásna práca, gratulujem!!!
    Aďka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όμορφα τα ονόματα που επέλεξες για τους υπέροχους παπαγάλους σου 🙃
    Και τα κουνελάκια πολυ χαρούμενα κ ανοιξιάτικα...🐰🐰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Όλγα,

      Είσαι η νικήτρια! αν θέλεις επικοινώνησε στο tyxero.koympi@gmail.com για να παραλάβεις το δωράκι σου :)

      Σε ευχαριστώ πολύ.. :)

      Διαγραφή
    2. Μολις το ειδα! Αν ισχύει ακομη το δωράκι μου σας ευχαριστω πολυ

      Διαγραφή
  4. Δικαίως Flame &Amingo..πραγματικά πολύ εύστοχα τα ονόματα!Και οι επώνυμοι παπαγάλοι Γιωργία..τι να πω,άριστα στην πτηνολογία😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεωργία κάθε βδομάδα μας ξετρελαίνεις! Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μοναδικές δημιουργίες!! Ενα μεγάλο μπράβο!!
    Μαρία Κ.
    kamstol07@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πανέμορφα ΚΑΙ αυτά. Έχεις φοβερό ταλέντο, συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανεμορφα και τα λαγουδακια...μας θυμιζουν οτι σιγα σιγα το Πασχα ερχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να μπαίνουμε στο πνεύμα του Πάσχα σιγά σιγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή