16 Μαΐ 2017

Μικρές Μπαμπούσκα - Matryoshka

Καλησπέρα σας!

Στη σημερινή μου ανάρτηση -με μια μέρα καθυστέρηση- εκτός από τη νικήτρια μαμά που θα ανακοινώσω στη συνέχεια θα σας παρουσιάσω και τις μικρές γλυκούλες κουκλίτσες μπαμπούσκα ή Matryoshka.


Η μαμά Ελένη μου έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσω αυτά τα όμορφα πάνινα κουκλάκια για τη βάπτιση της μικρής Μαριαλένας και την ευχαριστώ πολύ!


Μικρές Μπαμπούσκες ντυμένες με πολύχρωμα floral υφάσματα συνοδευόμενες με τα ζαχαρωτά τους ως μπομπονιέρα βάπτισης


Νομίζω θα κλέψουν την παράσταση μιας και είναι όλες τους «κούκλες!»


Εκτός από όμορφη μπομπονιέρα είναι και ένα πολύ όμορφο υφασμάτινο διακοσμητικό




H νικήτρια είναι η Ελένη Φλογερά με το Νο 6
Δύο τουλίπες είναι το συμβολικό δωράκι από το Τυχερό Κουμπί.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές και την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου!
:)

Georgia
 Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

3 σχόλια:

  1. Nádherné matriošky, detailne prepracované, krása!!! Aj tulipány sú milé...
    A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πιο πρωτοτυπη κατασκευη που εχω δει!!!μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφες οι μπαμπούσκες και πρωτότυπες σαν ιδέα για μπομπονιέρα.
    Θέλω να σε ευχαριστήσω για το δωράκι, ήρθε την κατάλληλη ημέρα, την ημέρα των γενεθλίων μου.
    Καλή συνέχεια σε ό,τι και αν κάνεις!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή