19 Αυγ 2017

Τσάι με την «Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων»

Σας χαιρετώ!

Μέσα Αυγούστου και έχει περάσει αρκετό διάστημα από την τελευταία φορά που τα είπαμε. Ο λόγος είναι ότι πραγματικά παρασύρθηκα στο εργαστήριο μου, ανάμεσα σε υφάσματα και πατρόν, με ένα ψαλίδι και μια βελόνα στο χέρι! Δεν κατάλαβα πως πέρασε ο καιρός.. Τα αποτελέσματα και μέρος της δουλειάς μου θα τα δείτε εδώ  και εδώ.
Πολλές από τις δημιουργίες μου είναι γνωστές και τις έχω παρουσιάσει και στο παρελθόν.
 
Σήμερα όμως έχω να σας παρουσιάσω νέες αφίξεις!


   Tea party με την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων :)



Η Αλίκη σύντομα θα δεχτεί το μυστήριο της βάπτισης της και η νονά της μου ανέθεσε όλα τα παρακάτω για μια βάπτιση πραγματικά ξεχωριστή αλλά και ταιριαστή με το όνομα της μικρής, μιας και τα  υφάσματα που έχω χρησιμοποιήσει είναι με παραστάσεις από το ομώνυμο παραμύθι. 

Το project συμπεριλαμβάνει:
Υφασμάτινη τσαγιέρα με υφασμάτινα φλιτζανάκια ως διακοσμητικό centerpiece για το στολισμό του τραπεζιού.    


Μεγάλη καρδιά μαξιλάρι με τσεπούλα για το στολισμό της λαμπάδας σε συνδυασμό με λαγουδάκια  charm που κρέμονται από την τσεπούλα.


Σετ κολυμπήθρας:
Κεράκια στολισμένα με υφασμάτινες καρδούλες, μπουκαλάκι λαδιού με λουλούδι, θηκούλα για σαπούνι.




Σημαιοστολισμός γιρλάντα, με το όνομα ΑΛΙΚΗ.




 Το μονόγραμμα για στολισμό κουτιού και μαρτυρικά χειροποίητα υφασμάτινα γιο-γιο για τους νονούς και τους γονείς.


Τέλος το σεντονάκι - λαδόπανο φτιαγμένο με απλικέ τσαγιέρα και φλιτζανάκια.




Δεν ξέρω αν σας μετέφερα στην χώρα των θαυμάτων, το σίγουρο όμως είναι ότι όσο τα είχα στην επιμέλεια μου πραγματικά ταξίδεψα!! Αυτό χάρη στη Μαρία που μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ με ένα πρωτότυπο και όμορφο θέμα. Πάντα άξια! :)
Εμείς στην πορεία θα ξαναπιούμε τσάι.. υπάρχουν ιδέες, τα υφάσματα είναι καθ΄ οδόν και τα περιμένω πως και πως στα χεράκια μου για νέες δημιουργίες! ♥♡♥


Την αγάπη μου και τους χαιρετισμούς μου σε όλους!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την επίσκεψή σας αλλά και τα μηνύματα σας.

Να είστε όλοι καλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου