10 Σεπ 2017

Ο Cowboy η Cowgirl και τα αλογάκια τους..

Γεια χαρά σε όλους! ή αλλιώς HOWDY :)

Όπως σας είχα υποσχεθεί, σήμερα στην παρέα μας είναι ο καουμπόι με τη φίλη του την καουμπόισσα και σας στέλνουν τον χαιρετισμό τους!




Άλλο ένα project από χειροποίητα πάνινα κουκλάκια που μας μεταφέρουν σε γουέστερν εποχή.
Προορίζετε για αγοράκια και κοριτσάκια με πρωταγωνιστές τον cowboy, την cowgirl και τα αλογάκια τους.



Ο καουμπόι συνοδεύετε από το αλογάκι του στερεωμένο σε ξύλινη βάση «Hobby Stick Horse» ως διακοσμητικό, από ένα μαξιλαράκι και ένα παπλωματάκι. Η κουκουβάγια σε φωλίτσα είναι η δική μου πινελιά -κάτι που μου αρέσει πάντα να προσθέτω- για να ολοκληρωθεί το concept :)



Τα συγκεκριμένα έχουν βρει τον παραλήπτη τους μιας και η μαμά Εύα επέλεξε το θέμα της βάπτισης για τα διδυμάκια της -αγοράκι, κοριτσάκι- να έχει εποχή γουέστερν. Έτσι η λαμπάδα του Πέτρου θα στολιστεί με τον πάνινο καουμπόι και τα αξεσουάρ του και οι μπομπονιέρες θα είναι αλογάκια σε καφέ αποχρώσεις, στερεωμένα σε ξύλινο στικ.

 Κεφαλάκι αλόγου στερεωμένο σε ξύλινο στικ ως μπομπονιέρα βάπτισης


 Αυτά για το αγοράκι.. ας πάμε τώρα στο κοριτσάκι :)

 Κεφαλάκι αλόγου στερεωμένο σε ξύλινη βάση ως διακοσμητικό

 Η χαριτωμένη  πάνινη  κουκλίτσα καουμπόισσα  και φίλη του καουμπόι :)


Συνοδεύεται με το  μαξιλαράκι της, το παπλωματάκι και το αλογάκι στερεωμένο σε ξύλινη βάση. Έτοιμα για να διακοσμήσουν τη λαμπάδα της μικρής Μάχης :)


Σίγουρα μετά το μυστήριο η Μάχη και ο Πέτρος θα έχουν ένα πολύ όμορφο αναμνηστικό από τους νονούς τους :)  Τα πάνινα κουκλάκια θα είναι η παρέα τους και το παιχνίδι τους!



Οι μπομπονιέρες της Μάχης είναι επίσης υφασμάτινα αλογάκια σε ροζ αποχρώσεις, στερεωμένα σε ξύλινο στικ.  

 Κεφαλάκι αλόγου στερεωμένο σε ξύλινο στικ ως μπομπονιέρα βάπτισης

 Οι μπομπονιέρες της Μάχης και του Πέτρου λίγο πριν φτάσουν στον προορισμό τους!


Τέλος για να ολοκληρώσω το project μου έφτιαξα μεγαλύτερα κεφαλάκια αλόγου που θα είναι στερεωμένα σε ξύλινη βάση και θα χρησιμοποιηθούν ως centerpiece στο τραπέζι των ευχών.


 Εύχομαι στον Πέτρο και τη Μάχη να έχουν γλυκές περιπέτειες στη ζωή τους! 

 Να στείλω τους χαιρετισμούς μου και την αγάπη μου σε όλους!
Σας ευχαριστώ πολύ για την επισκεψή σας στο 'σπιτάκι μου'
:)




Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

3 σχόλια:

  1. Γεια σου Γεωργια καλη εβδομαδα

    είναι ολα τελεια. Μπράβο.
    Εκανες υπεροχη δουλεια

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεωργία μου, είσαι χρυσοχέρα! Δεν χορταίνω να βλέπω τις πανέμορφες δημιουργίες σου. Μπράβο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή