13 Οκτ 2017

Αποχαιρετώντας το καλοκαιράκι με πλασματάκια του βυθού

Καλησπέρα σας,

Αν και φθινόπωρο ομολογώ πως δεν κατάλαβα πως πέρασε το καλοκαίρι! Με άρωμα θάλασσας και καλοκαιριού η σημερινή μου ανάρτηση. Αφιερωμένη σε πλασματάκια του βυθού που ετοιμάστηκαν στις αρχές του καλοκαιριού και δεν μένει παρά να το αποχαιρετήσουν παρασύροντας μας σε ένα μακροβούτι ώστε να μας καλωσορίσουν στον θαλάσσιο κόσμο τους.

Αγαπημένα υφασμάτινα καβουράκια ως μπομπονιέρα βάπτισης αλλά και διάφορα πλασματάκια ως διακοσμητικά ή στολισμό βάπτισης είναι οι παρακάτω δημιουργίες.


Τα καβουράκια με τις λιχουδιές τους και τις καρδούλες στις δαγκάνες τους και μ' ένα πλατύ χαμόγελο ως μπομπονιέρα βάπτισης.





Σ΄αυτό το μακροβούτι εκτός από τα καβουράκια συναντάμε τον κύριο χταποδάκο :)



Τη μαμά κυρία καβουρίνα


Έναν καμαρωτό ιππόκαμπο για διακόσμηση.


Ένα στεφάνι με διάφορα υφασμάτινα πλασματάκια του βυθού για τον στολισμό λαμπάδας.



Τέλος, μικρά ιπποκαμπάκια στολισμένα στα κεράκια της κολυμπήθρας και το μπουκαλάκι του λαδιού και μία υφασμάτινη θηκούλα για το σαπούνι.



Έτσι καλοκαιρινά θα σας αφήσω και θα τα ξαναπούμε τέλος του μήνα μιας και αυτήν την περίοδο έχω αφιερωθεί στο δημιουργικό κομμάτι της δουλειά μου, αυτός είναι και ο λόγος που δεν είχατε νέα μου πρόσφατα.

Σας εύχομαι από καρδιάς καλό φθινόπωρο και στέλνω τα χαιρετίσματα μου σε όλους σας!!
Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας
:)



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

1 σχόλιο: