11 Νοε 2017

Τυχερό ματάκι γούρι 2018'

Καλησπέρα σας,

Η εορταστική περίοδος για μένα έχει ξεκινήσει αρκετές μέρες πριν με διάφορες κατασκευές εν όψη των Χριστουγέννων :)  Σήμερα θα ρίξουμε μια «ματιά» στο γούρι που έφτιαξα για το 2018.


 ''Τυχερό ματάκι ή evil eye'' 


Ένα κρεμαστό φτιαγμένο από ύφασμα σε μπλε αποχρώσεις με φουντίτσα και μεταλλικές λεπτομέριες που μεταφέρουν ευχές. Αγαπώ το μπλε και μου δόθηκε η ευκαιρία να συνδυάσω στα ίδια χρώματα και ένα καραβάκι. Ένα project το οποίο τρέχει και θα σας το παρουσιάσω σε λίγες μέρες!


Γνωρίζω ότι εδώ στην Ελλάδα το ματάκι γούρι είναι για πολύ κόσμο ένα συμβολικό δώρο για πολλές περιστάσεις και ιδιαίτερα στα νεογέννητα. Πρώτη φορά το έφτιαξα το καλοκαίρι όταν μου ζητήθηκε να φτιάξω ένα γουράκι μάτι.


Μου άρεσε πολύ η ιδέα της κατασκευής του διότι δεν παραπέμπει αποκλειστικά σε Χριστουγεννιάτικο στολίδι αλλά είναι ένα διακοσμητικό χώρου για όλο το έτος. 

Σήμερα όμως σας το παρουσιάζω ως ένα γιορτινό εναλλακτικό δωράκι για ένα τυχερό και αλάβωτο 2018!!



 Στέλνω τους χαιρετισμούς μου σε όλους σας και σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!
Σας ευχαριστώ όλους για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα να ξημερώσει γλυκιά μου. Πανέμορφη ιδέα τα γούρια σου , μου άρεσαν και φέτος όπως και κάθε σου κατασκευή. Έτσι κι εγώ άρχισα νωρίς και τώρα συνεχίζω με..άνεση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Γεωργία μου!
    Σου ευχομαι καλή συνέχεια με πολύ πολύ έμπνευση!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου :)
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ματάκι έχει τη θέση του όλο το χρόνο στο σπίτι!
    Κοίτα σύμπτωση κι εγώ έφτιαξα μερικά ματάκια εφέτος για γούρια!!
    Πανέμορφα έγιναν, όπως και τα καραβάκια!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ρένα, σε ευχαριστώ πολύ!
      Σου ευχομαι καλές δημιουργίες :)
      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή