23 Ιαν 2018

Αγαπημένα χελωνάκια "για πάντα"!

Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες,

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας «αγαπημένα χελωνάκια», ένα νέο ζευγάρι που είναι περιτριγυρισμένο από πολλή αγάπη!


Το έναυσμα για τη σημερινή κατασκευή ήταν τα νέα μου υφάσματα σε αποχρώσεις του κόκκινου και του μπλε, σε συνδυασμό με διακριτικά ανθάκια "petite floral". Η διαδικασία κατασκευής τους ξεκίνησε αμέσως ;)


Ήθελα να φτιάξω κάτι διαφορετικό αλλά και συμβολικό για την γιορτή της αγάπης. Patchwork χελωνάκια με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.


Το αιώνιο καβούκι της χελώνας μεταφέρει μια καρδούλα.. εφόσον η ίδια είναι "σύμβολο ευφορίας, μακροζωίας και ευτυχίας"!


Η αγάπη μου για τις καρδιές είναι γνωστή, πολύχρωμες και σε διάφορα μεγέθη έγιναν ένα κρεμαστό διακοσμητικό lucky charm.







Σας εύχομαι καλή εβδομάδα, δημιουργική και πάνω απ΄όλα να μην ξεχνάτε να δείχνετε την αγάπη σας.. Κάθε μέρα!

Ένα θερμό ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου!

Σύντομα και πάλι μαζί

:)







Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου φίλη υπέροχα τα χελωνάκια σου απλά πιστεύω ότι θα τα προτιμούσα σε χρώματα πρασινοκιτρινοκαφεολέ ίσως .Όμως είναι πανέμορφα σε κατασκευή όπως πάντα.Καλημέρα όλη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα και χαρούμενα.κουβαλούν αγάπη και εγώ τα λάτρεψα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή