12 Μαρ 2018

Προβατάκια, Της μάνας του καμάρι..

Αγαπημένοι μου αναγνώστες σας χαιρετώ!

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας μια νέα δημιουργία μου και δεν σας κρύβω τον ενθουσιασμό μου γι αυτά τα γλυκούλια πλασματάκια που έρχονται να εμπλουτίσουν την συλλογή μου υφασμάτινα ζωάκια. Ένα ζωάκι της φάρμας, σύμβολο της αγνότητα και της αθωότητας τα προβατάκια και τα αρνάκια.

Υφασμάτινα ζωάκια
Τρισδιάστατο υφασμάτινο προβατάκι μεγάλο και μικρό

«Sweet little sheep»
 
Υφασμάτινα ζωάκια

Πρόκειται να παραστούν στο μυστήριο της βάπτισης στολισμένα ως μπομπονιέρα. Τα προβατάκια είναι τρισδιάστατα και γίνονται σε δύο μεγέθη, μεγάλο και μικρό.

Υφασμάτινα ζωάκια

Οι γλυκές φατσούλες τους θα αποτελέσουν μέρος του στολισμού για τα αξεσουάρ της κολυμπήθρας.

Υφασμάτινο ζωάκι

Μια ποικιλία χρωμάτων και μοτίβων για τα θηλυκά προβατάκια

Βάπτιση με θέμα το προβατάκι
Τρισδιάστατο υφασμάτινο προβατάκι μπομπονιέρα βάπτισης


Βάπτιση με θέμα το προβατάκι


Υφασμάτινα ζωάκια

 Ανάλογη ποικιλία χρωμάτων και για τα αρσενικά προβατάκια που σε συνδυασμό με τα παραπάνω κάνουν την φάρμα πολύχρωμη και χαρούμενη!

Υφασμάτινο πρόβατάκι


Τρισδιάστατο υφασμάτινο προβατάκι, διακοσμητικό παιδικό δωμάτιο, μπομπονιέρα βάπτισης
Τρισδιάστατο υφασμάτινο προβατάκι, διακοσμητικό παιδικό δωμάτιο, μπομπονιέρα βάπτισης

Το κόκκινο και όχι «μαύρο πρόβατο», το πρώτο κατά σειρά που έφτιαξα ως δείγμα και που περιπλανιέται ανάμεσα και τριγύρω από ανοιξιάτικα λουλούδια ;)

Υφασμάτινο πρόβατο

 Που τελικά εντάχτηκε με το υπόλοιπο κοπάδι.. ;) 

Τρισδιάστατο υφασμάτινο προβατάκι, διακοσμητικό παιδικό δωμάτιο, μπομπονιέρα βάπτισης

Όλα τα μπεμπενάκια με τις ουρίτσες τους φιογκάκια!

Τρισδιάστατο υφασμάτινο προβατάκι, διακοσμητικό παιδικό δωμάτιο, μπομπονιέρα βάπτισης
Τρισδιάστατο υφασμάτινο προβατάκι, διακοσμητικό παιδικό δωμάτιο, μπομπονιέρα βάπτισης

Αν μη τι άλλο μέρες που έρχονται, τα συγκεκριμένα αρνάκια βρίσκονται σε πολύ καλύτερη μοίρα από τα μη υφασμάτινα αδελφάκια τους! ;)

Εύχομαι σε όλους να έχετε μια όμορφη ανοιξιάτικη εβδομάδα!  
Τους χαιρετισμούς μου και την αγάπη μου σε όλους σας
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου