19 Μαρ 2018

«Woof Woof Meow» με τη νέα τους κολεξιόν

Αγαπητοί μου αναγνώστες σας χαιρετώ!

Σήμερα θα καλωσορίσω άλλο ένα νέο μέλος στα υφασμάτινα ζωάκια αλλά και ένα νέο σχέδιο για μπομπονιέρα βάπτισης που σε συνδυασμό με σκυλάκια και γατούλες δημιούργησαν μια εξαιρετική  «ποντικογατοσκυλοπαρέα».

Όλα μαζί θα μας κάνουν και μια μικρή «επίδειξη μόδας» με τις καινούργιες τους ενδυμασίες. Άνοιξη βλέπετε και η διάθεση για χρώμα και συνδυασμούς είναι σε έξαρση ;)




Ας γνωρίσουμε λοιπόν το ποντικάκι «Patchwork mouse» με τη μακριά ουρίτσα του που για χαριτομενιά έχει και μία καρδούλα. Εκτός από υπέροχο διακοσμητικό ή πάνινο παιχνίδι είναι πολύ πρακτικό ως pincushion για καρφίτσες.


Όλα τα υφάσματα που έχω χρησιμοποιήσει στις παρακάτω κατασκευές είναι πραγματικά αντιπροσωπευτικά μιας και τα μοτίβα τους είναι με γατούλες και σκυλάκια και χρώματα για αγοράκια και κοριτσάκια, από την αγαπημένη σχεδιάστρια τους Stacy Iest Hsu.


«Meow Meow»


Με τη νέα τους φορεσιά ο γάτος και η γατούλα «lucky cats» ποζάρουν στον φακό σε μια αρμονική συνύπαρξη με το patchwork ποντικάκι ;)


«Woof Woof»

Τα αγαπημένα σκυλάκια «Petit beagle» ποζάρουν και αυτά στον φακό με τη νέα τους ενδυμασία! 

Με τις πολύχρωμες πατουσίτσες στο ντεσέν του υφάσματος και με το υφασμάτινο κόκαλο -ένα πάνινο παιχνίδι που συνδύασα με αυτά- ολοκληρώνουν το concept. 


Το πάνινο κόκαλο μου άρεσε πολύ σαν ιδέα να συνοδεύσει και τα υπόλοιπα κουτάβια. Ένα αξεσουάρ σε μικρό και μεγάλο μέγεθος.
 

 «Scotty Puppy»


Από την παρέα δε θα μπορούσε να λείπει και το σκοτσέζικο κουτάβι «Scotty Puppy».



Εμφανώς γεμάτα όρεξη για παιχνίδι σε συνδυασμό με το πάνινο κόκαλο «Dog bone» αποτελούν ένα ξεχωριστό χειροποίητο διακοσμητικό για τους λάτρεις τους.


Μιας και το Πάσχα δεν απέχει πολύ θεώρησα ότι η ποντικογατοσκυλοπαρέα είναι ιδανική για το στολισμό των πασχαλινών λαμπάδων μου και έτσι κι έγινε! Στολίστηκαν σε αρωματικές λαμπαδίτσες για αγοράκι και κοριτσάκια.


«patchwork mouse»


«lucky cats»


«Scotty Puppy»


Σας εύχομαι μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!
Τους χαιρετισμούς μου σε όλους σας!
Ένα θερμό ευχαριστώ σε όλους σας για την επίσκεψη σας στο σπιτάκι μου.


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

7 σχόλια: