24 Μαΐ 2018

Καλοτάξιδα σκατζοχοιράκια

Γεια σας και πάλι αγαπητοί μου αναγνώστες!

Σήμερα θα σας παρουσιάσω τις χαμογελαστές φατσούλες που ομόρφυναν το εργαστήριο μου την εβδομάδα που μας πέρασε. Ο λόγος για τα γλυκούλικα σκατζοχοιράκια με τα πιο τρυφερά αγκαθάκια και με τις πολύχρωμες φορεσιές τους.



Ένα ιδιαίτερο υφασμάτινο ζωάκι σε αποχρώσεις κίτρινου και μπλε ο σκαντζόχοιρος ως μπομπονιέρα βάπτισης θεωρώ πως είναι αρκετά εντυπωσιακό!



Λίγο πριν αποχωριστώ αυτές τις γλυκές φατσούλες έχουν στηθεί και ποζάρουν στον φακό :)
 

Βλέποντας τα ολοκληρωμένα συνειδητοποιώ -για άλλη μια φορά- το πόσο λατρεύω όταν ξεκινώ τις κατασκευές μου τους συνδυασμούς υφασμάτων και το πάντρεμα των χρωμάτων. Το συνολικό αποτέλεσμα δεν πρέπει να είναι μονότονο αλλά και αρμονικό στο σύνολο του.


Εδώ θα δείτε και μια εναλλακτική -χρηστική- πρόταση το σκατζοχοιράκι στερεωμένο σε ξύλινη βάση ως doοr-stop.


Μετά τη φωτογράφιση, το τελευταίο βήμα για την ολοκλήρωση τους είναι να στολιστούν με τις κορδελίτσες τους, να δεθούν τα ζαχαρωτά και είναι έτοιμα να εγκαταλείψουν το εργαστήριο μου για  νέες περιπέτειες και ένα καινούργιο ταξίδι!


Τους χαιρετισμούς μου σε όλους σας, να είστε όλοι καλά!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου
:)




Georgia
 Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου