6 Ιουν 2018

Η μικρή γοργόνα με τα θαλασσινά της


Αγαπητοί μου αναγνώστες, καλό μήνα!

Το καλοκαιράκι μπήκε για τα καλά και με τη σημερινή μου ανάρτηση ελπίζω να σας προσφέρω μια αίσθηση δροσιάς και φρεσκάδας, τώρα που πιάσανε οι ζέστες.. ;)



Οι σημερινοί μου προσκεκλημένοι είναι θαλάσσια πλασματάκια που προσμένουν ανυπόμονα για να προϋπαντήσουν τη «Μικρή Γοργόνα», μια χαρούμενη και γλυκιά ύπαρξη :)

Σήμερα θα αναδυθεί από το βυθό ειδικά για εσάς, παρέα με τους μικρούς θαυμαστές της.



Ο λόγος για την μικρή γοργόνα μαξιλαράκι ως διακοσμητικό ή σαν πάνινο κουκλάκι-παιχνίδι. Άλλο ένα project από χειροποίητα πάνινα κουκλάκια ... Cut and Sew



Συνοδεύεται από ένα χαριτωμένο υφασμάτινο δελφίνι επίσης ως μαξιλαράκι.


Ολοκληρωμένο το σετ «Η μικρή γοργόνα με τα θαλασσινά της» αποτελείται από:

1. Πάνινη κούκλα γοργόνα 32x30 (cm) μαξιλαράκι διακοσμητικό.
2. Πάνινο δελφίνι 15x31μαξιλαράκι διακοσμητικό.
3. Θαλασσινά: κοχύλι 9x11, αστερίας 12x12, αχιβάδα 13x13




Με την αντίστοιχη συλλογή υφασμάτων που.. «ντύνει» τα θαλάσσια πλασματάκια - γοργονίτσες, ιππόκαμπους, δελφίνια και ψαράκια - ήταν το έναυσμα να ετοιμάσω τους θαυμαστές της μικρής γοργόνας.

Καραβάκι patchwork, αστερίες, ψαράκια πολύχρωμα, δελφίνι και καβουράκι είναι ορισμένα θαλασσινά πλασματάκια που ομορφαίνουν και προϋπαντήζουν το καλοκαιράκι!  Ως διακοσμητικά για παιδικό δωμάτιο ή ως μπομπονιέρα βάπτισης με θέμα τη θάλασσα!







Πραγματικά μύρισε θάλασσα!!



Με αυτές τις υπέροχες υπάρξεις σας αποχαιρετώ και σας εύχομαι καλές βουτιές!!

Ευχαριστώ για την επίσκεψη σας στο σπιτάκι μου, να είστε όλοι καλά!
:)



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα χρυσοχέρα μου, όλα μου αρέσουν όμως η γοργονίτσα όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Γεωργία μου!
    Πραγματικά η γοργόνίτσα είναι 'κούκλα΄ :)
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να μάθω τιμουλα στηγοργονιτσα και τα αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας,
      Για πληροφορίες και λεπτομέριες παρακαλώ στείλτε μου μειλ στο:
      tyxero.koympi@gmail.com

      Σας ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή