3 Ιουλ 2018

«Bee.. Happy» Οι μελισσούλες της Ειρήνης

Αγαπητοί μου αναγνώστες,
Σας χαιρετώ και σας εύχομαι καλό μήνα!

Κάπως καθυστερημένα σας εύχομαι αλλά η αλήθεια είναι ότι ο μήνας που μας πέρασε ήταν πολύ δημιουργικός και όπως καταλαβαίνετε τον περισσότερο χρόνο τον αφιέρωσα στο εργαστήριο μου φτιάχνοντας διάφορα καλούδια τα οποία θα δούμε στη συνέχεια :)

Ένα από αυτά ήταν οι μελισσούλες και τα λουλουδάκια που ετοίμασα για τη βάπτιση της μικρής Ειρήνης. Χάρη στη μαμά με το φωτογραφικό της υλικό, σήμερα θα βγούμε από το σπιτάκι μου και θα κάνουμε ένα περίπατο να απολαύσουμε στην ύπαιθρο όλα όσα συνόδευαν τη γιορτή.

Η ταλαντούχα μαμά επιμελήθηκε όλο τον στολισμό ενώ τις υπέροχες λιχουδιές ετοίμασε η mariza's Cup Of Cake για ένα πολύ όμορφο και φινετσάτο αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με τα υφασμάτινα μου.


Γιρλάντα με υφασμάτινα γράμματα
Banner με όνομα ως διακοσμητικό στο candy bar βάπτισης.

Ονομαστική γιρλάντα από υφασμάτινα γράμματα διακόσμησε το candy bar.

Γιρλάντα νε υφασμάτινα γράμματα

 Διακοσμημένα 'Bee Happy' μελισσάκια και λουλουδάκια για το καλωσόρισμα!

Στολισμός βάπτισης με θέμα την μέισσα και το λουλούδι


Εκτός από το ευχολόγιο γεμάτο από λιχουδιές το τραπέζι των ευχών!




Χειροποίητο βιβλίο ευχών με υφασμάτινα λουλούδια
Χειροποίητο βιβλίο ευχών με υφασμάτινα λουλούδια

 Στα καλάθια με τις μπομπονιέρες περιμένουν υπομονετικά οι μελισσούλες παρέα με τα λουλούδια μέχρι να έρθει η ώρα τους να «πετάξουν»..


Δροσιστικά αφεψήματα και πολύχρωμες λιχουδιές θα τέρψουν κάθε καλεσμένο!

Υφασμάτινο λουλούδι για διακόσμηση


Μπομπονιέρα βάπτισης υφασμάτινη μέλισσα "Bee.. Happy!"
Μπομπονιέρα βάπτισης υφασμάτινη μέλισσα "Bee.. Happy!"




Τα πανέμορφα γλυκάκια πάντα με θέμα την μέλισσα που έχει επιμεληθεί το mariza's Cup Of Cake






Το υφασμάτινο μονόγραμμα και μια μελισσούλα διακόσμησαν τη βαπτιστική λαμπάδα.

Λαμπάδα βάπτισης με θέμα την μέλισσα
Στολισμός λαμπάδας με υφασμάτινο μονόγραμμα και μεγάλη μέλισσα "Bee.. Happy"

Επιστροφή στο σπιτάκι μου.. λίγο πριν αποχωριστώ αυτές τις γλυκές φατσούλες και τα πολύχρωμα λουλούδια, ποζάρουν στον φακό μου.

Μπομπονιέρες βάπτισης υφασμάτινα λουλούδια και μελισσούλες
Μπομπονιέρες βάπτισης υφασμάτινα λουλούδια και μελισσούλες

Μεγάλο λουλούδι μαξιλάρι μαρτυρικών ασορτί με τα λουλούδια μπομπονιέρες.

Μαξιλαράκι μαρτυρικών μεγάλο υφασμάτινο λουλούδι.
Μαξιλάρι μαρτυρικών μεγάλο υφασμάτινο λουλούδι.

Με κάθε σιγουριά η ύπαιθρος είναι το φυσικό τους περιβάλλον και δεν μπορώ να σας περιγράψω τον ενθουσιασμό μου  όταν έλαβα τις φωτογραφίες.. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη μαμά Ελένη και πολλές πολλές ευχές για την μικρούλα Ειρήνη!

Τους χαιρετισμούς μου και την αγάπη μου σε όλους σας!
Να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου