29 Οκτ 2018

Τυχερές κολοκύθες - Halloween Patchwork Pumpkin

Αγαπητοί μου αναγνώστες σας χαιρετώ,

Με αφορμή την Αμερικάνικη γιορτή του Χάλογουιν που γιορτάζεται στις 31 Οκτωβρίου η οποία τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει πολλούς θαυμαστές και στην Ευρώπη θα σας παρουσιάσω υφασμάτινες κολοκύθες Patchwork το σύμβολο αυτής της γιορτής!

ΥφασμάτινΗ κολοκύθα "Patchwork"
Υφασμάτινες κολοκύθες "Patchwork"

Πάμπολλες οι ιδέες για την διακόσμηση και τον στολισμό για την συγκεκριμένη περίσταση  και πολλές οι εναλλακτικές κατασκευές. Μια απ΄αυτές είναι και η δική μου εμπνευσμένη από το κόσμο της Tilda με τα υπέροχα υφάσματα της!

Έχω χρησιμοποιήσει μια σειρά από διάφορα υφάσματα σε αποχρώσεις πορτοκαλί, το φυλλαράκι είναι υφασμάτινο ενώ για το κοτσάνι έχω χρησιμοποιήσει ένα κλωνάρι κανέλας.  

Υφασμάτινη κολοκύθα "Patchwork"

Μπορούν να τοποθετηθούν στο κέντρο ενός τραπεζιού, να χρησιμοποιηθούν ως centerpiece για ένα εορταστικό γεύμα αλλά και ως ένα ιδανικό δωράκι. Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως pincushion -μαξιλάρι για καρφίτσες.

"Patchwork" υφασμάτινη κολοκύθα.  Ένα εναλλακτικό γούρι και διακοσμητικό
"Patchwork" υφασμάτινη κολοκύθα.  Ένα εναλλακτικό γούρι και διακοσμητικό

Αυτό όμως που μου άρεσε πάρα πολύ σαν ιδέα -και το έκανα- είναι να γίνουν «τυχερές κολοκύθες» ως ένα εναλλακτικό γούρι και διακοσμητικό για τις γιορτές!

Patchwork υφασμάτινη κολοκύθα γούρι.  Ένα εναλλακτικό γούρι και διακοσμητικό
"Patchwork" υφασμάτινη κολοκύθα γούρι.  Ένα εναλλακτικό γούρι και διακοσμητικό

Δεν μπορώ να κρύψω τον ενθουσιασμό μου μετά την ολοκλήρωση αυτής της κατασκευής! Πραγματικά τις λάτρεψα -εκτός του ότι αποτελούν έθιμο.
Αποχαιρετώ τον Οκτώβριο με μια αίσθηση ευχαρίστησης και ικανοποίησης με το συγκεκριμένο project!

Patchwork υφασμάτινη κολοκύθα γούρι.  Ένα εναλλακτικό γούρι και διακοσμητικό


Happy Halloween, Υφασμάτινες κολοκύθες "Patchwork"

Να σας ευχηθώ Happy Halloween με βελούδινες κολοκύθες γούρια!
Τους χαιρετισμούς μου και την αγάπη μου σε όλους σας.
 Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σας στο φθινοπωρινό σπιτάκι μου
:)

"Lucky Velvet Pumpkin" Κολοκύθα γούρι βελούδινη
"Lucky Velvet Pumpkin"
Κολοκύθα γούρι βελούδινη




Twitter: @Totyxerokoympi



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. Οι κολοκύθες σου υπέροχες όπως πάντα και όπως όλα τα κάνεις φίλη μου.Βέβαια θα δηλώσω πως είμαι αντίθετη με αυτές τις ξενόφερτες γιορτές που μπαίνουν πλέον στα δικά μας ήθη και έθιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου!
      Θα συμφωνήσω μαζί σου...
      Πολλούς χαιρετισμούς και καλό μήνα!

      Διαγραφή