8 Δεκ 2012

Πουλάκια Χαράς και Γιορτινά Στεφάνια

Χωρίς αμφιβολία μπήκαμε για τα καλά σε Χριστουγεννιάτικο πνεύμα! Οι στολισμοί ξεκίνησαν και είμαι πολύ χαρούμενη που βλέπω την πόλη μου σιγά σιγά να λαμπυρίζει.. Δεν γίνεται να μην προσθέσω στα στολιδάκια μου τα αγαπημένα μου πουλάκια που σας εύχονται..





Όπως καταλαβαίνετε ξεκίνησα κι εγώ να στολίζω με το καθιερωμένο στεφάνι στην εξώπορτα.. το πρώτο πράγμα που κάνω κάθε χρόνο. Ένα στεφάνι στην εξώπορτα είναι το στολίδι ολόκληρου του σπιτιού. Δε νομίζετε κι εσείς; :-)




Παράλληλα έφτιαξα κι ένα καινούργιο που αποτελείται από υφασμάτινες καρδιές κι ένα πουλάκι στο κέντρο. Είναι ένα στεφάνι άκρως γιορτινό και χαρούμενο!




Σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και να περνάτε όμορφα!







Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

5 σχόλια: