23 Μαρ 2013

Ανοιξιάτικες Διαθέσεις!

Σας χαιρετώ όλους και σας εύχομαι καλή σαρακοστή!
Πέρασε τόσο γρήγορα ο καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση που δεν το κατάλαβα καθόλου! Αυτό συνέβη διότι είχα απορροφηθεί στις δημιουργίες μου. Το Πάσχα πλησιάζει η άνοιξη ήρθε για τα καλά και η διάθεση μου είναι ανεβασμένη, καινούργιες ιδέες με πλημμυρίζουν και όλο καινούργια πραγματάκια θέλω να φτιάχνω, χάνοντας μερικές φορές «τα αυγά και τα πασχάλια»! ;-)



Σήμερα λοιπόν αποφάσισα ότι πρέπει να κάνουν το ντεμπούτο τους τα Πασχαλινά λαγουδάκια και κουνελάκια. Τους λαγούς θα τους θυμάστε από πέρυσι. Ένα μεγάλο κουνέλι προστέθηκε στην παρέα φέτος. 



Τα υφασμάτινα αυγά με άρωμα λεβάντας και με παιχνιδιάρικα υφάσματα είναι φρέσκα.. αλλά θα έχει και συνέχεια.


Ως τότε εύχομαι σε όλους ένα πολύ όμορφο τριήμερο να αποδράσετε με τους αγαπημένους σας στη εξοχή και να απολαύσετε την Άνοιξη.
Πολλά χαιρετίσματα και την αγάπη μου σε όλους!





Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι πασχαλινές σου δημιουργίες.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα, τι πανέμορφα που τα κάνεις και με τι όμορφα υφάσματα, χαρούμενα..Απλά τα θαυμάζω..δεν τολμώ καν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι πανεμορφα!!αμα μυριζουν και λεβαντα που τρελαινομαι ακομα καλυτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας εβαλες στο κλίμα του Πάσχα, πολυ γλυκα τα λαγουδάκια σου!
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα, το blog σου είναι πολύ όμορφο με ωραίες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή