15 Ιουν 2015

Happy Sewing - Αυτοσχεδιασμοί!


Την καλησπέρα μου σε όλους!

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας διάφορες χειροτεχνίες μου. Το ράψιμο γίνεται πιο ευχάριστο και δημιουργικό όταν πρόκειται για αυτοσχεδιασμούς αλλά και καινούργιους πειραματισμούς!

Το πρώτο μου τερατάκι κούκλα· πιο τερατάκι δεν γίνεται! ;)

Αυτή άλλωστε ήταν η επιθυμία της φίλης μου της Νάνσης, να της φτιάξω ένα κουκλάκι τερατάκι. Δέχτηκα την πρόκληση καθώς δεν τα πάω και πολύ καλά με τις κούκλες.. όποτε ήμουν σίγουρη ότι θα βγει κάπως τερατάκι :) Και ιδού το αποτέλεσμα..


Εκτός από το τερατάκι η Νάνση μου εμπιστεύτηκε να επιμεληθώ τα δωράκια για τις δασκάλες των παιδιών της. Ένα μικρό αποχαιρετιστήριο για την σχολική χρονιά που φτάνει στο τέλος της.

Μια γατούλα άκρως ρομαντική


Για την δασκάλα της μουσικής δύο μήλα με τσεπούλα και ντεσέν από ύφασμα με νότες!




Τέλος, ένα σπιτάκι επίσης αυτοσχεδιασμός ολοκληρώνει το project :)


Η Σοφία θέλησε να κάνει μια ανακαίνιση στο παιδικό δωμάτιο του γιου της με διάφορα ζωάκια ως διακοσμητικά που θα κρεμαστούν στον τοίχο και θα στολίσουν το δωμάτιο.


Η Ελένη θέλησε να δώσει λίγο χρώμα στο δωμάτιο της κόρης της με λιβελούλες διάσπαρτες στην κουρτίνα και μία διακοσμητική καρδιά μαξιλάρι.


Ελπίζω να σας έφτιαξα την διάθεση με όλα τα παραπάνω!
Καλή εβδομάδα σε όλους!!
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

3 σχόλια: