17 Δεκ 2015

Ο καρυοθραύστης

Σας χαιρετώ,

Σήμερα θα σας δείξω την πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια που έκανα για την δημιουργία υφασμάτινη κούκλας.


Το θέμα και το πατρόν είναι από το αγαπημένο μου βιβλίο Tilda's Fairytale Wonderland



Ο καρυοθραύστης και η μπαλαρίνα!



Φιγούρες εμπνευσμένες από το διάσημο παραμύθι του Hoffmann Ernst Theodor Amadeus. Η νουβέλα που έγινε το διάσημο μπαλέτο του Τσαϊκόφσκι με μουσική που φωνάζει Χριστούγεννα!


























Είναι πλέον καθιερωμένο για μένα κάθε Χριστούγεννα να προσθέτω μια πινελιά στην διακόσμηση μου από το κόσμο της Tilda's!


Να πω εδώ, πως δεν θα το τολμούσα αν δεν με παρακινούσε η φίλη μου η Μαρία που ήθελε ένα ξεχωριστώ Χριστουγεννιάτικο δωράκι για τους νονούς των παιδιών της και την ευχαριστώ!


Σύντομα και πάλι μαζί! Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σας.
Τους χαιρετισμούς μου σε όλους!
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια: