12 Δεκ 2016

Χριστουγεννιάτικα στεφάνια, αποχρώσεις κόκκινου και πράσινου

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Σήμερα στην ανάρτηση μου κυριαρχούν το πράσινο και το κόκκινο. Εορταστικά χρώματα, χρώματα που έχουν αύρα και μυρωδιά από Χριστούγεννα.

Αφετηρία με το Πράσινο που συμβολίζει την ελπίδα για ζωή, το χρώμα της αρμονίας.

Ένα μικρό στεφανάκι σε αποχρώσεις του πράσινου, με κόκκινες λεπτομέρειες και υφασμάτινα τυχερά στολίδια :) Ο άρχοντας των στολιδιών -κατά την γνώμη μου- είναι το Χριστουγεννιάτικο στεφάνι, αυτό που θα στολίσει κάθε πόρτα, αυτό που πρώτο θα καλωσορίσει! Σε κάθε μορφή, από το πιο πλούσιο έως και με τον πιο λιτό διάκοσμο, πάντα είναι η ομορφιά του οικοδεσπότη.


Στα παρακάτω διακοσμητικά, το ύφασμα που έχω επιλέξει να χρησιμοποιήσω να σας εκμυστηρευτώ ότι το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που το είδα! Έκανα με το μυαλό παιχνίδια πως και τι θα φτιάξω.. Περίμενα πως και πως να το παραλάβω για να υλοποιήσω τις σκέψεις μου :)


Σας παρουσιάζω λοιπόν τα αγαπημένα μου δεντράκια -τρισδιάστατα και εναλλακτικά- με ύφασμα σε πράσινο χρώμα και με μοτίβο από καμπανούλες και φωτάκια. Είναι πραγματικά ό,τι πιο γιορτινό!


Δεν έχασα ευκαιρία και για να ολοκληρώσω το concept συνδύασα αστράκια και υφασμάτινες καμπανούλες ως στολίδια για το δέντρο.




Τα εναλλακτικά δεντράκια με διάφορες φορεσιές στολισμένα με τυχερά κουμπάκια και γουράκια.


Κόκκινο το χρώμα της αγάπης!

Μια διαφορετική πρόταση για το τυχερό πέταλο γούρι με ύφασμα floral σε κόκκινο χρώμα.


Θα ολοκληρώσω με το κόκκινο στεφάνι με πράσινες λεπτομέρειες, διακοσμημένο με τυχερά υφασμάτινα στολίδια και μαζί με αυτά θα σας αποχαιρετήσω! Νιώθω μεγάλη χαρά που σας ξενάγησα από το κόσμο της φαντασίας μου στο κόσμο της δημιουργίας!



Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα και αν είστε λάτρης των μπισκότων (όπως εγώ) βρήκα κάτι πολύ ενδιαφέρον!

και Spicy biscuits από το  Cooking(&)Art

:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια:

  1. Ολα μου αρέσουν... φαντασικά μπράβο !!

    Αχ...Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή