5 Φεβ 2018

Οργάνωση και ταξινόμηση των υφασμάτων

Σας χαιρετώ κι εύχομαι σε όλους καλό μήνα!

Αρκετό καιρό είχα στο μυαλό μου να ταξινομήσω και να οργανώσω τα υφάσματα μου, ιδιαίτερα μετά την ανανέωση που είχα κάνει στο εργαστήριο μου.

Τελειώνοντας την ανανέωση του εργαστηρίου η ανακούφιση ήταν μεγάλη με τα νέα συρτάρια για την ταξινόμηση των υφασμάτων μου! Σύντομα όμως ανακάλυψα ότι κάτι δεν μου πήγαινε καλά στο μάτι. Τοποθετώντας τα υφάσματα μέσα στα συρτάρια έχασα μεγάλο μέρος της οπτικής επαφής μαζί τους. Κάτι πολύ σημαντικό και πολύτιμο για μένα καθότι βλέποντας τα μου έρχονται ιδέες και συνδυασμοί! Έπρεπε άμεσα να κάνω κάτι. Η λύση βρέθηκε και θα τη μοιραστώ μαζί σας σήμερα.

Ξεκίνησα εκ νέου την οργάνωση και ταξινόμηση τους μιας και στο φόρτο εργασίας, βάλε-βγάλε υφάσματα, κάπου μπερδεύονται.


Για να έχω καλύτερη εικόνα από το περιεχόμενο του κάθε συρταριού έκοψα έναν κύκλο-δείγμα από το καθένα, τον οποίο στη συνέχεια τον κόλλησα έξω από το συρτάρι.


Σε πρώτη φάση έγινε διαχωρισμός σε κοριτσίστικα και αγορίστικα υφάσματα.




Στη συνέχεια ταξινομήθηκαν ανά θέμα και χρώμα. 


Με αυτόν τον τρόπο ξέρω ακριβώς που είναι κάθε ύφασμα και ποιο είναι το κομποζέ του :)




Στη συνέχεια οργάνωσα τα μονόχρωμα, πουά, καρό, ριγέ..


Τέλος τα μικρά κομμάτια υφασμάτων μπήκαν σε καλαθάκια ανά χρώμα.


Μετά από αυτό το εγχείρημα (όχι και τόσο εύκολο) νιώθω μεγάλη ανακούφιση που όλα τα υφάσματα μου είναι ξανά οργανωμένα και προπάντων όμορφα διπλωμένα.. ;)


 Αυτό που μένει είναι να αρχίσω να τα ξεδιπλώνω και να ξεκινήσω τους αυτοσχεδιασμούς μου.
Happy sewing!


Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα,
Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου!


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. καλαααααααααα απιστευτοοοοοοοοοοο πως εκανες τοση δουλεια βρε κοριτσι???αλλλααααααααααα αξιζε τον κοποοοοοο απιθανοοοοοοοοοο εγινε μπραβοοοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπεσε πολύ.... κόψιμο!!
      Αλλά άξιζε το κόμπο :)
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Πόσι όμορφης δουλεια κ πολυ καλα οργανωμένη! Μπράβο!Θα ηθελα να ρωτήσω πού αγορασες αυτα τα ωραια συρτάρια και πώς κατάφερες τα κυκλακια να εχουν γλώσσες στην περιφέρεια;Με καποιο ειδικό μηχάνημα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας,

      Τα συρτάρια είναι από το ΙΚΕΑ, και τα υφάσματα τα έχω κόψει με το ψαλίδι ζικ ζακ.
      Σας ευχαριστώ :)

      Διαγραφή