10 Απρ 2018

Μαξιλαράκια σκυλάκι και γατούλα

Αγαπητοί μου επισκέπτες σας χαιρετώ και σας εύχομαι Χρόνια Πολλά!!

Σήμερα θα εμπλουτίσω τη συλλογή με διακοσμητικά μαξιλαράκια προσθέτοντας δύο ακόμα ζωάκια. Ένα ιδανικό διακοσμητικό για βρεφικό δωμάτιο αλλά και σαν πάνινο παιχνίδι για τους μικρούς μας φίλους, αγοράκια και κοριτσάκια.

Τα μαξιλαράκια Cut & Sew από την σχεδιάστρια Stacy Iset Hsu είναι άλλη μια κατασκευή που έρχεται να συμπληρώσει και να προστεθεί στην συλλογή μου και που πραγματικά τα έχω λατρέψει!


Μαξιλάρια «Woof Woof»

SET
1. Μαξιλάρι διακοσμητικό «Woof Woof » σκυλάκι 3x 27 cm
2. Μίνι 2τμχ σκυλάκια 14 x 10 cm

Σκυλάκι μαξιλάρι, διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο
Σκυλάκι μαξιλάρι, διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο
.

Σκυλάκι, γάτα μαξιλάρι, διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο


Μαξιλάρια «Meow»

SET
1. Μαξιλάρι  «Meow» γατούλα 34 x 27 cm
 2. Μίνι 2τμχ γατάκια 14 x 10 cm

Γάτα μαξιλάρι, διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο
Γάτα μαξιλάρι, διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο


Γάτα, σκύλος μαξιλάρι, διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο

Τα μαξιλαράκια με φιγούρες από σκυλάκι και γατούλα συνοδεύονται από τα μωρά τους -κουταβάκια και γατάκια- που βρίσκουν ζεστασιά στην τσεπούλα της μαμάς τους!

Μικρά μαξιλαράκια γατούλες και σκυλάκια διακοσμητικά

Μικρά μαξιλαράκια γατούλες και σκυλάκια διακοσμητικά
Μικρά μαξιλαράκια γατούλες και σκυλάκια

Με αυτές τις χαριτωμένες φατσούλες θα σας αποχαιρετίσω και θα σας ευχηθώ καλή εβδομάδα!
:)
Τους χαιρετισμούς μου σε όλους σας!
❤️


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα γλυκιά μου, υπέροχα μαξιλαράκια για νυχτερινή αγκαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Γεωργία μου!
    Είναι για αγκαλιές... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι χαριτωμένα σκυλάκια και γατάκια .
    Θα τ λατρέψουν όλα τα παιδάκια.
    Πέρνα από το μπλογκ μου να πάρεις κάτι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή