3 Σεπ 2018

Στολισμός με Ανανάδες!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, σας χαιρετώ και σας εύχομαι καλό μήνα!!

Μετά από μια σύντομη απουσία επανέρχομαι στο σπιτάκι μου μιας και ο Αύγουστος είναι για τους περισσότερους μήνας διακοπών.

Προσωπικά δεν εγκατέλειψα το εργαστήριο μου αντιθέτως, ο μήνας που μας πέρασε είχε αρκετές προκλήσεις και δημιουργίες. Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας μια νέα μου δημιουργία άκρως καλοκαιρινή και φρέσκια! Το ιδιαίτερο της περίστασης ήταν αρραβώνας και μάλιστα της ανιψούλας μου! Οπότε καταλαβαίνετε ότι είχαμε χαρές.. :)

"Centerpiece pineapple" Υφασμάτινος ανανάς
"Centerpiece pineapple" Στολισμός τραπεζιών με υφασμάτινο ανανά

Επιμελήθηκα τη διακόσμηση των τραπεζιών αλλά και την κατασκευή των υφασμάτινων ανανάδων που στόλισαν τα τραπέζια και στη συνέχεια δόθηκαν ως αναμνηστικό της περίστασης.

Υφασμάτινος ανανάς ως centerpiece



Υφασμάτινος ανανάς για στολισμό ως centerpiece στο τραπέζι

Τροπική ατμόσφαιρα με ανανάδες, το φρούτο που ταιριάζει σε κάθε περίσταση!

Υφασμάτινος ανανάς για στολισμό ως centerpiece στο τραπέζι



Τροπική ατμόσφαιρα με ανανάδες
Υφασμάτινος ανανάς διακοσμητικό  ως centerpiece



Μια καρδούλα σύμβολο της αγάπης στολίστηκε σε κάθε ανανά.

Μπομπονιέρα υφασμάτινο ανανά


Υφασμάτινοι ανανάδες για στολισμό ως centerpiece, μπομπονιέρα γάμου ή βάπτισης


Υφασμάτινος ανανάς
Υφασμάτινοι ανανάδες με καρδούλα για στολισμό ως centerpiece, μπομπονιέρα γάμου ή βάπτισης

Τα εντυπωσιακά φύλλα του είναι από τσόχα ενώ το ύφασμα που χρησιμοποίησα παραπέμπει στο κίτρινο του φρούτου. 

Υφασμάτινος ανανάς μπομπονιέρα, διακοσμητικό

Ανανάδες φτιαγμένοι με πολύ αγάπη!


Υφασμάτινος ανανάς μπομπονιέρα, διακοσμητικό

Το φρούτο που μπορεί να διακοσμήσει, να στολίσει αλλά και να γίνει μια πολύ όμορφη μπομπονιέρα γάμου ή βάπτισης.

Υφασμάτινο φρούτο Ανανάς, ως μπομπονιέρα ή διακοσμητικό
Υφασμάτινο φρούτο Ανανάς, ως μπομπονιέρα ή διακοσμητικό


Κλείνοντας, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω πως μπορείτε να παρακολουθήστε Το Τυχερό Κουμπί για ότι νεώτερο στα παρακάτω μέσα κοινωνικά δικτύωσης:

Instagram: @totyxerokoympi 
Facebook: Το τυχερό κουμπί - Lucky Button
Pinterest: Το Τυχερό Κουμπί
Google+ : Georgia Lucky Button
Twitter: @Totyxerokoympi 

 Από μένα να έχετε έναν υπέροχο δημιουργικό μήνα!
Την αγάπη μου σε όλους!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

6 σχόλια:

  1. Τί υπέροχοι ανανάδες και πόσο όμορφος στολισμός !
    Να σας ζήσουν τα παιδιά και Γεια στα χέρια σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχοι οι ανανάδες σου, φίλη μου. Πόσο ωραία ιδέα!!! Είμαι βέβαιη ότι και το ζευγάρι αλλά και οι καλεσμένοι ενθουσιάστηκαν. Καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ώρα η καλη στα παιδιά με το καλο.Οι αναναδες άκρως καλοκαιρινή διακόσμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή