28 Σεπ 2018

Αποχαιρετώντας το καλοκαίρι

Αγαπητοί μου αναγνώστες, σας χαιρετώ!

Το φθινόπωρο έκανε την παρουσία του και η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ! Πριν όμως αφήσουμε για τα καλά το καλοκαιράκι που μας πέρασε επιτρέψτε μου να κάνω μια μικρή αποχαιρετιστήρια αφιέρωση σε αυτό.

Θαλασσινή αύρα έχει λοιπόν σήμερα το σπιτάκι μου με διάφορες κατασκευές που έφτιαξα καθ' όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού και δεν σας έχω παρουσιάσει, ως επί το πλείστον διακοσμητικά για βάπτιση ή παιδικό δωμάτιο αλλά και μπομπονιέρες βάπτισης.

Θα ξεκινήσω με την πιο πρόσφατη κατασκευή μου.

Υφασμάτινος φάρος ως διακοσμητικό centerpiece για το στολισμό βάπτισης.
Υφασμάτινος φάρος ως διακοσμητικό centerpiece για το στολισμό βάπτισης.




Σε αποχρώσεις παλ διάφορα θαλασσινά ζωάκια -αστερίες, κοράλλια, ιππόκαμποι και καβουράκια- για τον στολισμό της κολυμπήθρας, του σετ της κολυμπήθρας και της βαλίτσας.

Υφασμάτινα κοράλλια
Υφασμάτινα κοράλλια


Υφασμάτινα θαλασσινά
Στολισμός βαπτιστικής βαλίτσας, σετ κολυμπήθρας


Υφασμάτινα κοράλλια, αστερίες


 Κοράλλια στερεωμένα σε ξύλινο κορμό ως διακοσμητικό centerpiece.

Κεράκια κολυμπήθρας στολισμένα με αστερίες 


Ένα υφασμάτινο καβουράκι μαζί με κοράλλια στόλισαν τη λαμπάδα βάπτισης.

Υφασμάτινο καβούρι, κοράλλι, βάπτιση
Λαμπάδα βάπτισης με θέμα το καβούρι

Κι από τα θαλάσσια ζωάκια στη μικρή γοργόνα!

Η βασίλισσα των κοραλλιών -θα τη θυμάστε από παλαιότερη ανάρτησή μου- στόλισε τη λαμπάδα βάπτισης με όλα τα αξεσουάρ της :)

Βάπτιση με θέμα την γοργόνα
Πάνινη κούκλα γοργόνα

Στο ίδιο ύφος και το σετ κολυμπήθρας:
Κεράκια, μπουκαλάκι λαδιού και θηκούλα για σαπούνι.

Σετ κολυμπήθρας, Κεράκια, μπουκαλάκι λαδιού και θηκούλα για σαπούνι.

Συνεχίζω το αφιέρωμά μου με κάποια υφασμάτινα διακοσμητικά που ετοίμασα αρχές καλοκαιριού. Τα εν λόγω υφασμάτινα θα καλωσόριζαν το νέο μέλος στην οικογένεια και διακόσμησαν το βρεφικό δωμάτιο.

Ένα μεγαλύτερο καραβάκι ως μαξιλάρι διακοσμητικό.


Διακόσμηση με θέμα την θάλασσα
Διακοσμητικό υφασμάτινο μαξιλάρι καραβάκι, αστερίες, ως κρεμαστά lucky charm


Υφασμάτινα, βαρκούλες και αστερίες, ως κρεμαστά lucky charm
Βαρκούλες και αστερίες, ως κρεμαστά lucky charm



Διακόσμηση παιδικού δωματίου με θαλασσινά
Υφασμάτινη φάλαινα, αστερίες


Καραβάκια και βαρκούλες, αστερίες, δελφινάκια και θαλασσινά ζωάκια ως κρεμαστά lucky charm

Τέλος, δεν μπορώ να μην αναφερθώ στις μπομπονιέρες ψαράκια για τα βαφτίσια του Ορφέα, του Φωκά και της Δανάης! Μια βάπτιση για τρίδυμα αρχές καλοκαιριού!

Βάπτισης με θέμα τα ψαράκια
Υφασμάτινα ψαράκια μπομπονιέρα βάπτισης


Ψαράκια που μοιάζουν μεταξύ τους αλλά δεν είναι όμοια ;)

Διακοσμητικά υφασμάτινα μονογράμματα

Ο πλούτος της θάλασσας είναι πραγματικά μεγάλος, ένα μικρό μέρος του αποτυπώνω στις υφασμάτινες κατασκευές μου και δεν θα πάψει ποτέ να με γοητεύει και να το αναπτύσσω!

Τώρα θα αποχαιρετίσω το καλοκαιράκι.. και εύχομαι σε όλους καλό φθινόπωρο!
Τους χαιρετισμούς και την αγάπη μου σε όλους σας
:)




Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

Instagram: @totyxerokoympi 
Facebook: Το τυχερό κουμπί - Lucky Button
Pinterest: Το Τυχερό Κουμπί
Google+ : Georgia Lucky Button
Twitter: @Totyxerokoympi 

2 σχόλια:

  1. Πώς μπορείς να αποχαιρετήσεις κάτι τόσο χαρουμενο φωτεινό και παιχνιδιάρικο;;;αλλά είμαι σίγουρη οτι το Φθινόπωρο θα μου δώσει νέες εμπεύσεις τις οποίες ανυπομονώ να δω.ΕΊΣΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΣΟΥ!
    Φιλάκια πολλά Γιωργία μου αγαπημένη και αξέχαστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Χαρά,
      Σε ευχαριστώ πολύ.. Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι και δημιουργικό!!
      Πολλά πολλά φιλάκια :)

      Διαγραφή