17 Δεκ 2018

Πέταλο, το γούρι της καλοτυχίας

Αγαπητοί μου αναγνώστες σας χαιρετώ!

Η αρχή έγινε το 2016 και έκτοτε κάθε χρόνο συμπεριλαμβάνονται στη Χριστουγεννιάτικη συλλογή μου. Στην καρδιά μου εξακολουθεί να είναι το πιο αντιπροσωπευτικό και ένα ξεχωριστό δώρο.

Τυχερά υφασμάτινα πέταλα, το σύμβολο της καλοτυχίας
Τυχερά υφασμάτινα πέταλα, το σύμβολο της καλοτυχίας

Τα υφάσματα που χρησιμοποιώ κάθε χρόνο είναι διαφορετικά. Για αυτή τη χρονιά έχω επιλέξει υφάσματα με ντεσέν -ως επί το πλείστον- με πέταλα σε διάφορα χρώματα και συνδυασμούς.

Υφασμάτινο γούρι πέταλο

Σε γήινες αποχρώσεις καφέ, μπεζ σε συνδυασμό με μπλε και οινοπνευματί. Χρώματα διαχρονικά και κλασσικά.

Υφασμάτινο γούρι πέταλο

 Ένα χειροποίητο γούρι ιδανικό για κάθε περίσταση που θα στολίσει τον χώρο όλο το χρόνο.

Υφασμάτινο γούρι πέταλο

Η φετινή μου συλλογή ολοκληρώνεται με τα κόκκινα πέταλα, χρώμα γιορτινό και Χριστουγεννιάτικο.

Υφασμάτινο γούρι πέταλο

 Το υφασμάτινο τριφύλλι είναι η λεπτομέρεια που τα χαρακτηρίζει ως ένα ακόμα πιο τυχερό γούρι ;)

Υφασμάτινο γούρι πέταλο

Ολοκληρώνω την παρουσίαση μου με τα τυχερά πέταλα 2019 και εύχομαι σε όλους καλοτυχία και υγεία!

Υφασμάτινο γούρι πέταλο

Μαζί με τους χαιρετισμούς μου να έχετε μια καλή και δημιουργική εβδομάδα!
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

Twitter: @Totyxerokoympi

4 σχόλια: