7 Ιαν 2019

Το διάστημα και οι πλανήτες του καλωσορίζουν το 2019!


Σας χαιρετώ!

Καλωσορίζω τη νέα χρονιά και στέλνω στους απανταχού φίλους και αναγνώστες μου τις πιο θέρμες ευχές! Ευχές έρχονται και από το διάστημα με μερικούς από τους πλανήτες του να παρευρίσκονται σε παιδικό πάρτι!

Χειροποίητος πλανήτης για κοριτσάκια ως δωράκι σε παιδικό πάρτι
Χειροποίητος πλανήτης για κοριτσάκια ως δωράκι σε παιδικό πάρτι

Με αφορμή λοιπόν το παιδικό πάρτι, σήμερα θα σας παρουσιάσω χειροποίητους πλανήτες δίνοντας έμφαση σε αυτούς που προορίζονται για κοριτσάκια μιας και το ίδιο θέμα σας το έχω ξανά παρουσιάσει ως μπομπονιέρα βάπτισης για αγοράκι.

Χειροποίητα δωράκια για παιδικό πάρτι, υφασμάτινοι πλανήτες

Τα υφάσματα που έχω επιλέξει ταιριάζουν απόλυτα με το θέμα, το ντεσέν τους έχει αστεράκια, συννεφάκια και φεγγαράκια, σε ροζ και κίτρινες αποχρώσεις.



Τα κορδονάκια που κρέμονται από τους πλανήτες εξυπηρετούν στο να δεθούν τα σακουλάκια με τις λιχουδιές.

Οι λιχουδιές κρεμαστές από τους πλανήτες
Οι λιχουδιές κρεμασμένες από τους πλανήτες

Πλανήτες και λιχουδιές όλα μαζί σε σακουλάκια - τα λεγόμενα "Goodie bags". Έτοιμα για κάθε παιδάκι που είναι καλεσμένο και που τα περιμένει από μια έκπληξη!

"Goodie bags" Σακουλάκια έκπληξη με πλανήτες και λιχουδιές
"Goodie bags" Σακουλάκια έκπληξη με πλανήτες και λιχουδιές

Για να μην αδικήσω τα αγοράκια, στο εν λόγω πάρτι έχει την τιμητική του ο Γιάννης, οπότε δεν θα μπορούσα να μην σας δείξω και τα δωράκια έκπληξη για τα αγοράκια που θα παραβρεθούν στο πάρτι του!

Πλανήτης και για αγοράκι με κρεμαστές τις λιχουδιές



Για τα αγοράκια "Goodie bags" πλανήτες και λιχουδιές, δώρο έκπληξη για παιδικό πάρτι
Για τα αγοράκια "Goodie bags" πλανήτες και λιχουδιές, δώρο έκπληξη για παιδικό πάρτι

Θα σας αποχαιρετίσω με τις πιο γλυκιές ευχές να ταξιδέψουν και να φτάσουν σε όλους σας για ένα χαρούμενο δημιουργικό αλλά και Τυχερό 2019! 
:)



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Γεωργία μου!!! Με υγεία,ευτυχία και πολύ δημιουργικότητα!!!Φανταστικοί οι πλανήτες σου / Κρόνοι. Ωραίο θέμα για γενέθλια!!! Πριν 3 χρόνια το θέμα γενεθλίων του εγγονού μου , το ηλιακό μας σύστημα , με όλους τους πλαανήτες!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρόνια Χρυσάνθη μου!
    Μου αρέσει Και εμένα πάρα πολύ αυτό το θέμα.... :)
    Σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή