31 Ιαν 2019

Ξεφάντωμα στη ζούγκλα - "Safari Monkey"

Αγαπητοί μου άγνωστες σας χαιρετώ!

Αν τα πλασματάκια από την προηγούμενη ανάρτηση μου είχαν έρθει απ΄τα κρύα, το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει με τους σημερινούς μου πρωταγωνιστές!

"Safari Monkey" Υφασμάτινο πιθηκάκι - μαϊμουδάκι  σε μεγάλο και μικρό μέγεθος
"Safari Monkey" Υφασμάτινο πιθηκάκι - μαϊμουδάκι σε μεγάλο και μικρό μέγεθος

Επίσημα λοιπόν σας παρουσιάζω τα υφασμάτινα κουκλάκια μαϊμουδάκια - πιθηκάκια, μια νέα μου κατασκευή που πραγματοποιήθηκε λίγο πριν το φθινόπωρο. Η συλλογή μου από υφασμάτινα ζωάκια υποδέχεται τα νέα της μέλη και είμαι πολύ χαρούμενη που θα μοιραστώ μαζί σας αυτές τις φατσούλες έστω και ετεροχρονισμένα!

"Safari Monkey" μαϊμουδάκι με υφασμάτινη μπανάνα
"Safari Monkey" μαϊμουδάκι με υφασμάτινη μπανάνα

Όπως αρμόζει, τα υφάσματα που έχω χρησιμοποιήσει για το σωματάκι τους είναι σε πολύ γλυκές αποχρώσεις του καφέ σε συνδυασμό με μπεζ πουά, παράλληλα το φουλάρι στο λαιμό και η υφασμάτινη μπανάνα είναι τα αξεσουάρ και οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά γι΄αυτήν την μαϊμουδοπαρέα ή πιθηκοπαρέα.. όπως το δείτε!

"Safari Monkey" πάνινο κουκλάκι μαϊμουδάκι με φουλάρι
"Safari Monkey" πάνινο κουκλάκι μαϊμουδάκι με φουλάρι

Αφορμή για την κατασκευή τους ήταν η χρήση τους ως διακοσμητικά για τον στολισμό του candy bar σε βάπτιση για ένα "Ξεφάντωμα στη ζούγκλα"!

 «Ξεφάντωμα στη ζούγκλα» Πάνινο πιθηκάκι- μαϊμουδάκι, Σημαιοστολισμός, Γιρλάντα με όνομα, με ζωάκια της ζούγκλας
«Ξεφάντωμα στη ζούγκλα»
Πάνινο πιθηκάκι-μαϊμουδάκι,
Σημαιοστολισμός,
Γιρλάντα με όνομα, με ζωάκια της ζούγκλας


Σημαιοστολισμός με ζωάκια της ζούγκλας

Εκτός από τα πάνινα κουκλάκια η διακόσμηση συμπεριλάμβανε σημαιοστολισμό και το όνομα  "ΔΗΜΗΤΡΗΣ" σε γιρλάντα. Χρησιμοποιήθηκαν υφάσματα "Jungle Jamboree" σταμπαρισμένα με διάφορα ζωάκια της ζούγκλας όπως λιοντάρι, καμηλοπάρδαλη, μαϊμουδίτσα, κροκόδειλο και ελεφαντάκι.

Υφασμάτινα γράμματα γιρλάντα με ζωάκια της ζούγκλας
Υφασμάτινα γράμματα γιρλάντα με ζωάκια της ζούγκλας

Tip:
Εκτός από στολισμό βάπτισης τα "Safari Monkey" είναι ένα χειροποίητο πάνινο κουκλάκι ως διακοσμητικό για παιδικό δωμάτιο και όλο μαζί το concept μια ιδιαίτερη διακόσμηση σε βρεφικό δωμάτιο ή παιδικό πάρτι.

"Safari Monkey" διακόσμηση παιδικού δωματίου

Με αυτά τα μαϊμουδάκια ή πιθηκάκια θα ολοκληρώσω την παρουσίαση μου!
Μέχρι την επόμενη συνάντηση μας τους θερμούς χαιρετισμούς μου σε όλους σας και να είστε όλοι καλά!
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια: