14 Οκτ 2019

Υφασμάτινο "πουγκί με μονόγραμμα", ένα δώρο έκπληξη!


Αγαπητοί μου αναγνώστες, σας χαιρετώ!

Σήμερα θα σας παρουσιάσω την πιο πρόσφατη δημιουργία μου "custom made"! Ένα πουγκί έκπληξη αφού φτιάχτηκε με σκοπό να μεταφέρει τα δωράκια σε ένα νεογέννητο αγοράκι.

Η κατασκευή μου είναι ένα υφασμάτινο πουγκί σε μεγάλο μέγεθος 55x33 cm με το μονόγραμμα απλικέ να προσδιορίζει τον παραλήπτη. 


 πουγκί με μονόγραμμα
 Πουγκί με μονόγραμμα


Τα χρώματα που χρησιμοποίησα είναι το βεραμάν και το γκρι, με θέμα υφάσματος αστεράκια και συννεφάκια και με λεπτομέρεια από λευκή δαντέλα.

 Πουγκί δώρου με μονόγραμμα 55x33 cm
 Πουγκί δώρου με μονόγραμμα  55x33 cm


Μέσα στο πουγκί ένα υφασμάτινο αερόστατο και μια ονομαστική γιρλάντα είναι τα δωράκια που θα στολίσουν την επερχόμενη βάπτιση και μετέπειτα θα διακοσμηθούν στο παιδικό δωμάτιο.

Υφασμάτινο αερόστατο με ντεσέν αερόστατα
Υφασμάτινο αερόστατο με ντεσέν αερόστατα


Στην πορεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αποθηκευτικός χώρος για τα μικρό-παιχνίδια ή και τη μεταφορά τους!



Ένα ιδανικό δωράκι έκπληξη που διάλεξε μια φίλη για το νεογέννητο μωράκι της φίλης της! ;)

Να σας ευχηθώ καλή εβδομάδα και σύντομα και πάλι μαζί!
Σας ευχαριστώ για τη επίσκεψη σας στο σπιτάκι μου
:)








Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια: