27 Νοε 2019

«Τυχερό Ρόδι» από ύφασμα το γούρι του 2020


Αγαπητοί μου αναγνώστες σας χαιρετώ,

Η σημερινή μου ανάρτηση σηματοδοτεί την έναρξη της γιορτινής περιόδου με αφετηρία το γούρι της νέας χρονιάς.

«Το κόκκινο ρόδι», το αιώνιο σύμβολο της τύχης, της γονιμότητας και του πλούτου φτιαγμένο από ύφασμα για το καλωσόρισμα της νέας χρονιάς!

Ρόδι υφασμάτινο γούρι 2020
Ρόδι υφασμάτινο γούρι 2020



Ρόδι υφασμάτινο γούρι 2020

Η επιθυμία να φτιάξω το ρόδι από ύφασμα ήταν αρκετό καιρό στην καρδιά μου και παράλληλα μια πρόκληση στο μυαλό μου όσον αφορά την τεχνική. Τελικά με επιμονή και προσπάθεια κατάφερα να δώσω τη δική μου παραλλαγή αλλά και μια όσο πιο πραγματική όψη γίνεται. Φτιαγμένο με αγάπη και γεμισμένο με πολλές πολλές ευχές για τη χρονιά που θα μας έρθει!

Ρόδι υφασμάτινο γούρι 2020

Αναμφίβολα θεωρώ το ρόδι ό,τι πιο όμορφο ως διακοσμητικό σε κάθε παραλλαγή του, αλλά και ως δώρο το πιο ξεχωριστό καθώς είναι ένα φρούτο μέγιστης σημασίας και συμβολισμού για πολλές περιστάσεις και όχι μόνο για τα Χριστούγεννα.

Ρόδι υφασμάτινο γούρι 2020



Ρόδι υφασμάτινο γούρι 2020

Έχω χρησιμοποιήσει διάφορες αποχρώσεις του κόκκινου και του μπορντό από μονόχρωμα υφάσματα αλλά και κάποια σταμπαρισμένα υφάσματα με διακριτικό ντεσέν.

Ρόδι μεγάλο: περιφέρεια 26cm x 10cm ύψος Μικρό: περιφέρεια 20cm x 8cm ύψος
Ρόδι μεγάλο: περιφέρεια 26cm x 10cm ύψος Μικρό: περιφέρεια 20cm x 8cm ύψος

Σε δυο μεγέθη, στολισμένο με μεταλλικά στοιχεία όπως ο κρίκος με τις ευχές ή το "2020", με διάφορες φούντες και κορδέλες να ολοκληρώνουν τη διακόσμηση.

Ρόδι υφασμάτινο γούρι 2020



Μοκρό ρόδι υφασμάτινο γούρι 2020
Ρόδι μικρό γούρι 2020

Είμαι πολύ χαρούμενη που τελικά το 2020 θα το υποδεχτεί το υφασμάτινο «Τυχερό Ρόδι»! Ελπίζω να σας αρέσει όσο εμένα ώστε να σας δελεάσει να το στολίσετε ή να το δωρίσετε σε αγαπημένους σας :) Αν πάλι όχι, μακάρι να σας μεταφέρει όλα τα καλά και τις ευχές που είχα στο μυαλό μου όταν τα έφτιαχνα!
 
Ρόδι υφασμάτινο γούρι 2020

Με γιορτινή διάθεση  σας εύχομαι καλή εβδομάδα!
Να είστε όλοι καλά με υγεία
:)




Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

1 σχόλιο:

  1. ΥΠΕΡΟΧΑ, δεν έχω λόγια είναι φανταστικά γλυκιά μου, ελπίζω να μη σε κουράζω με τα σχόλια μου ..είμαι φαν των δημιουργιών σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή