6 Νοε 2019

Το κέρασμα της χαράς και του καλωσορίσματος!


Αγαπητοί μου αναγνώστες, σας χαιρετώ!

Η σημερινή μου ανάρτηση ξεχειλίζει από χαρά την οποία θα μοιραστώ μαζί σας! Μετά από εννέα μήνες αγωνίας το καλωσόρισμα έβαλε τέλος στην αναμονή με τον ερχομό της ανιψούλας μας!


Όπως καταλαβαίνετε η χαρά μου διπλή.. μιας και δεν έχασα χρόνο να επιμεληθώ το κέρασμα της γέννας για το καλωσόρισμα της μικρής Εβελίνας μας ;) 


Έτσι λοιπόν επιλέξαμε μικρά πουγκάκια με υφάσματα "woodland tea party" σε παλ αποχρώσεις με ρομαντικές φιγούρες από ζωάκια του δάσους, πεταλούδες και cupcake. 


Το γεγονός ότι το κορδονάκι που κλείνει το πουγκί είναι λίγο πιο πάνω από την μέση, έχει σαν αποτέλεσμα κλείνοντας το πουγκί να του προσφέρει μια έξτρα «χαριτωμενιά» με τη δαντέλα που έχει τοποθετηθεί στο τελείωμα.
 

Η αλήθεια είναι ότι μόλις ανακάλυψα αυτά τα υφάσματα τα λάτρεψα! Αμέσως ήξερα πως θα τα δουλέψω. 


Ένα καλαθάκι από πολύχρωμα πουγκάκια είναι έτοιμα για κέρασμα! 


Από τα ίδια υφάσματα έφτιαξα και μια γιρλάντα από υφασμάτινα γράμματα με το όνομα της μικρής Εβελίνας που έχουν διακοσμηθεί στο δωμάτιο για να την καλωσορίσουν!





Να ευχηθώ σε όλους καλό μήνα με πολλές πολλές χαρές!
Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το σπιτάκι μου και που μοιράστηκα την χαρά μου μαζί σας!
Να είστε όλοι καλά
:)




Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια:

  1. καλο μηνα! να σας ζησει...καλοτυχο και γερο!!!υπεροχες δημιουργιες..!!οπως παντα!!!καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. So beautiful!!!!!! Δεν έχω λόγια θεία, η Baby Evelyn πήρε τις πιο ξεχωριστές και ομορφες μπομπονιέρες για τον ερχομό της!!!!! πάντα τέτοιες δημιουργίες γεματο αγάπη από το πανέμορφο σου ταλέντο! We love you so so much!!!!!! Big thanks for everything!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή