15 Απρ 2020

Το στεφάνι της Λαμπρής και της άνοιξης οι στολισμοί


Αγαπητοί μου αναγνώστες, σας καλωσορίζω!

Σήμερα θέλω να σας μεταφέρω τις Πασχαλινές ευχές μου μέσω των δημιουργιών μου :)



Στεφάνι πασχαλινό, στολισμένο με διάφορα υφασμάτινα στοιχεία και λεπτομέρειες ήταν η έμπνευση της τελευταίας στιγμής. Με διάφορα ζωάκια όπως λαγουδάκι, πουλάκι, υφασμάτινα αυγουλάκια με διάφορες παραστάσεις και μίνι καρδούλες.

Για να του δώσω ένα πιο λαμπριάτικο ύφος πρόσθεσα διάσπαρτες ξύλινες μίνι πασχαλίτσες, μίνι αυγουλάκια από φελιζολ και και ένα ξύλινο λαγουδάκι. Οι διάσπαρτες κορδέλες και τα τριανταφυλλάκια αποτελούν την τελική πινελιά!




Το στεφάνι της Λαμπρής
"Το στεφάνι της Λαμπρής"

Τα θεματικά στεφάνια είναι ένα ιδανικό εποχικό διακοσμητικό πόρτας ή παράθυρου αλλά και για τη διακόσμηση παιδικού δωματίου. 

Χειροποίητο Πασχαλινό λευκό στεφάνι με υφασμάτινα στοιχεία. Περιφέρεια 25cm
Χειροποίητο Πασχαλινό λευκό στεφάνι με υφασμάτινα στοιχεία.
Περιφέρεια 25cm

 

Easter decorating  wreath
"Easter decorating  wreath"



Τελειώνοντας, δεν θα ήθελα να παραλείψω απ' αυτή την ανοιξιάτικη διάθεση που επικρατεί εδώ στο σπιτάκι μου και να σας παρουσιάσω τις υφασμάτινες floral πεταλούδες, το project  της προηγούμενης εβδομάδας.

Μια φίλη μου που ήθελε υφασμάτινες πεταλούδες για να τις διακοσμήσει ενόψη Πάσχα μου έδωσε την ιδέα να ολοκληρώσω και εγώ την δική μου διακόσμηση δημιουργώντας μια πιο πασχαλινή ατμόσφαιρα προσθέτοντας τα χαριτωμένα κι αξιολάτρευτα  αυγοκουνελάκια και τα "spring bunny fun" κουνελάκια.

 "Spring floral butterfly" Λουλουδένιες πεταλούδες διακοσμητικές σε 3 διαφορετικά μεγέθη
"Spring floral butterfly"
Λουλουδένιες πεταλούδες διακοσμητικές σε 3 διαφορετικά μεγέθη



Easter decorations
Easter decorations


Πασχαλινή διακόσμηση, πεταλούδες και αυγοκουνελάκι
Πασχαλινή διακόσμηση με πεταλούδες και αυγοκουνελάκι




Κουνελάκι "Spring bunny fun"
Κουνελάκι "Spring bunny fun"


Μέσα απ' αυτές τις δημιουργίες και τις γλυκές φατσούλες, θέλω να σας μεταφέρω από καρδιάς, τις θερμότερες ευχές για το Πάσχα και υγεία σε όλους!

Καλή Ανάσταση!
:)




Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. Na είσια καλά και του χρονου Γιωργία μου να στολίσεις τις μέρες μας με ομορφιά και καλό γούστο,οπως μόνο εσύ ξέρεις.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ αγαπημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χαρά μου με υγεία!!
      Τα φιλιά μου και τους θερμούς χαιρετισμούς μου :)

      Διαγραφή
  2. Καλή Ανάσταδη φίλη μου, να εισαι γερή και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Αχτίδα μου!
      Υγεία και δημιουργία σου εύχομαι!

      Διαγραφή