10 Μαΐ 2020

Για τη γιορτή της Μητέρας - μίνι κακτάκια, χωρίς αγκάθια


Αγαπητοί μου αναγνώστες σας χαιρετώ!

Σήμερα γιορτή της μητέρας και όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ένα μικρό αφιέρωμα γι' αυτή τη γλυκιά, σπουδαία αλλά και μοναδική γιορτή είναι καθιερωμένο!

Όπως θα δείτε και παρακάτω το θέμα είναι λουλούδι αλλά κάπως διαφορετικό. Υφασμάτινα μίνι κακτάκια patchwork από μικρά κομμάτια "scraps" υφάσματος προσφέρονται ως μαξιλαράκια για καρφίτσες "pincushion" ή/και διακοσμητικά γλαστράκια.






Η μια εκδοχή της κατασκευής μου αποτελείται από μίνι βαζάκια που χρησιμοποίησα ως βάση του κάκτου τα οποία στόλισα με διάφορες λεπτομέρειες όπως δαντέλα και ξύλινα στοιχεία.





Στις περισσότερες μανούλες κάποια είδη ραπτικής -ακόμα κι αν δεν ασχολούνται εντατικά- υπάρχουν για ώρα ανάγκης, σκέφτηκα λοιπόν ότι ένα μίνι γλαστράκι κάκτου ως "pincushion" με χαρούμενα υφάσματα μπορεί να βρει θέση όχι μόνο ως διακοσμητικό αλλά και ως ένα πρακτικό αξεσουάρ ραπτικής έστω και για ώρα ανάγκης!


Μια δεύτερη εκδοχή που ακολουθεί είναι οι κάκτοι στερεωμένοι σε ξύλινο κορμό.



Θα έλεγα πως παραπέμπουν περισσότερο ως διακοσμητικά σε ένα παρτέρι ή ένα ράφι ή όπου εσείς μπορείτε να φανταστείτε!



Ολοκληρώνοντας την κατασκευή μου ήρθε άλλη μια έμπνευση με αυτά τα γλυκούλια κακτάκια.. Αυτό όμως θα το μοιραστώ μαζί σας σε επόμενη ανάρτηση μου!

Σήμερα έχει την τιμητική της η μανούλα και θέλω να ευχηθώ σε όλες τις μανούλες υγεία και δύναμη!
Να έχετε άπλετη υπομονή, να προσφέρετε θαλπωρή και να αφιερώνετε χρόνο στον εαυτό σας για να συνεχίζετε!


Σας ευχαριστώ θερμά για την επίσκεψή σας το σπιτάκι μου και σας ευχομαι καλή εβδομάδα!
:)
 
Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

1 σχόλιο:

  1. ΥΠΈΡΟΧΑ τα κακτακια σου.
    Χρόνια πολλά για τις μανούλες του κόσμου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή